زنگ‌ها برای تکمیل دو رشته دیگر فدرال به صدا درآمدند
09 ژوئن 2011 - 12:56
بازدید 358
5

با به‌روزرسانی فهرست مشاغل فدرال در پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۸ جون ۲۰۱۱، عملا باید دو رشته پزشکی عمومی و معماری را تکمیل شده فرض کرد. پزشکی عمومی در این فهرست ۹۶۸ پرونده دریافت شده دارد یعنی تنها ۳۲ پرونده تا سقف ۱۰۰۰ پرونده قابل قبول و معماری ۹۳۱ پرونده دارد که کمتر از […]

ارسال توسط :
پ
پ

با به‌روزرسانی فهرست مشاغل فدرال در پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۸ جون ۲۰۱۱، عملا باید دو رشته پزشکی عمومی و معماری را تکمیل شده فرض کرد. پزشکی عمومی در این فهرست ۹۶۸ پرونده دریافت شده دارد یعنی تنها ۳۲ پرونده تا سقف ۱۰۰۰ پرونده قابل قبول و معماری ۹۳۱ پرونده دارد که کمتر از ۷۰ پرونده تا تکمیل فاصله دارد. احتمالا تا کمتر از یک هفته دیگر تکمیل شدن رشته پزشکی عمومی و تا ده روز دیگر معماری رسما اعلام خواهند شد.

از آنجا که به نظر می‌رسد فاصله دریافت تا اعلام نظر پرونده‌ها در CIO هم‌اکنون از (دستکم) ۲ هفته تجاوز کرده و شیب تعداد پرونده‌های دریافتی هم به دلیل نزدیکی به پایان مدت زمان اعلام شده (پایان ماه جون) به شدت صعودی شده است احتمالا پرونده‌های دریافتی در هر دو رشته تاکنون از سقف مورد نظر فزونی گرفته‌اند و پرونده‌های ارسالی فعلی برگشت خواهند خورد. البته این تنها یک تخمین است و متقاضیانی که مدارک آماده دارند می‌توانند شانس خود را امتحان کنند.

آمار پرونده های رشته بعدی یعنی پزشکی تخصصی، اندکی از ۹۰۰ فراتر رفته است (۹۰۲) و احتمالا هنوز شانس دارد. چهارمین رشته کماکان مددکاری اجتماعی است که جهش بسیار خوبی داشته و به ۷۱۵ پرونده رسیده است. هیچ‌یک از سایر رشته‌ها هنوز به عدد ۵۰۰ پرونده نرسیده‌اند.

تا ۸ جون، از سقف ۲۰ هزار پرونده قابل پذیرش، ۱۳ هزار و ۱۴۳ پرونده پذیرفته شده‌اند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar