زمان و شرایط پروموشن جدید عضویت وبسایت
19 فوریه 2014 - 20:01
بازدید 401
7

هم‌زمان با برگزاری همایش «زندگی و کار در سرزمین جدید» و کارگاه‌های جانبی آن، با موافقت آقای علی مختاری، مدیریت محترم شرکت کنپارس، پروموشن عضویت وبسایت پارس‌کانادا برای نوروز ۱۳۹۳ اعلام شد. موکل کنپارس نیستید و برای دسترسی به متن کامل مقالات قدیمی‌تر سایت (که بیش از ۶ ماه از زمان انتشار آنها می‌گذرد) مشکل […]

ارسال توسط :
پ
پ

هم‌زمان با برگزاری همایش «زندگی و کار در سرزمین جدید» و کارگاه‌های جانبی آن، با موافقت آقای علی مختاری، مدیریت محترم شرکت کنپارس، پروموشن عضویت وبسایت پارس‌کانادا برای نوروز ۱۳۹۳ اعلام شد.

موکل کنپارس نیستید و برای دسترسی به متن کامل مقالات قدیمی‌تر سایت (که بیش از ۶ ماه از زمان انتشار آنها می‌گذرد) مشکل دارید؟ در چند هفته اخیر نتوانسته‌اید مقالات ارزشمندی که به واسطه همایش کنپارس معرفی شده‌اند را مطالعه نماید؟ امتیازهای متعددی از طریق سایت، خبرنامه و به‌ویژه نسخه اپلیکیشن‌ شماره‌های مختلف پرنیان گردآوری کرده‌اید اما نمی‌دانید بهترین راه مصرف آن چیست؟ این پروموشن برای شماست و به همه این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

 بر اساس این پروموشن که از نظر امتیازهای مورد نیاز شبیه پروموشن نوروز سال گذشته است اما تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۲ معتبر خواهد بود، غیرموکلین علاقمند به دسترسی به مقالات سایت می‌توانند با امتیازهای بسیار کمتری، عضویت خود را به عضویت طلایی ۶ ماهه یا ۱۲ ماهه ارتقا دهند. توجه داشته باشید که این پروموشن فقط در فاصله زمانی اعلام شده در ادامه این نوشتار و برای استفاده از امتیازات کسب شده از سایت معتبر است و در پایان زمان اعلام شده، شرایط به وضعیت قبلی بازخواهد گشت.  

کدهای این پروموشن از پایان این هفته در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و تا پایان فروردین ۱۳۹۳ هم فعال خواهد بود. در این فاصله، امتیازهای لازم برای دسترسی به عضویت ویژه سایت به صورت زیر درخواهد آمد:

  • برای عضویت شش ماهه به جای ۸۰۰ امتیاز، متقاضیان با ۳۰۰ امتیاز؛
  • و برای عضویت یک ساله به جای ۱۵۰۰ امتیاز، متقاضیان با ۵۰۰ امتیاز می‌توانند با ارتقا عضویت به تمامی مقالات سایت دسترسی نامحدود داشته باشند.

با این حساب همه کسانی که در یک سال گذشته امتیازهای توزیع شده از طریق مطالعه مطالب سایت و یا از طریق خبرنامه و پرنیان را گردآوری کرده باشند هم‌اکنون به راحتی بالای ۳۰۰ امتیاز خواهند داشت و می‌توانند حداقل، عضویت ویژه ۶ ماهه سایت را به دست آورند.

البته اگر حدود ۳۰۰ امتیاز یا بیش از این امتیاز دارید، توصیه ما این است که عجله نکنید و همه تلاش‌ خود را به جمع‌آوری ۵۰۰ امتیاز تا پایان زمان پروموشن متمرکز کنید تا بتوانید با خیال راحت از عضویت ویژه یکساله سایت برخوردار شوید. به خاطر داشته باشید که مدیریت کنپارس برای خبرنامه نوروزی و هم‌چنین شماره نوروزی پرنیان، در نظر دارد امتیازهای قابل توجهی به علاقه‌مندان سایت هدیه دهد.

یادآوری می‌کنیم برای اینکه این امتیازها کسب شوند شما باید هر بار که مطلبی را مطالعه می‌کنید پیشتر لاگ-این کرده باشید. پس بهتر است در اولین نوبتی که وارد سایت می‌شوید، پیش از هر کار، لاگ-این کنید تا امتیازی را از دست ندهید. اگر تاکنون عضو سایت نشده‌اید پیش از هر کار به این کار اقدام کنید تا بتوانید با لاگ-این کردن به مطالب از شش ماه گذشته تا کنون دسترسی داشته و امتیاز کسب کنید.

برای آنکه بتوانید حداکثر امتیازات ممکن را جمع‌آوری کنید مطلب این صفحه را مطالعه کنید.

توضیحات بیشتر در مورد امتیازات و کوپن‌ها را اینجا ببینید.

برای آشنایی با انواع عضویت‌های سایت اینجا را ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar