زمان و شرایط پروموشن امتیازی وبسایت اعلام شد
11 ژانویه 2013 - 16:50
بازدید 371
10

همان‌طور که پیشتر اعلام شده بود، در پاسخ به درخواست‌های فراوان علاقه‌مندانی که دسترسی به مطالب گذشته سایت را طلب کرده‌اند، پروموشن جدیدی برای عضویت در دست اقدام است. توجه داشته باشید که این پروموشن فقط در فاصله زمانی اعلام شده در ادامه این نوشتار و برای استفاده از امتیازات کسب شده از سایت معتبر […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان‌طور که پیشتر اعلام شده بود، در پاسخ به درخواست‌های فراوان علاقه‌مندانی که دسترسی به مطالب گذشته سایت را طلب کرده‌اند، پروموشن جدیدی برای عضویت در دست اقدام است. توجه داشته باشید که این پروموشن فقط در فاصله زمانی اعلام شده در ادامه این نوشتار و برای استفاده از امتیازات کسب شده از سایت معتبر است و در پایان زمان اعلام شده، شرایط به وضعیت قبلی بازخواهد گشت.  

مدت زمان این پروموشن از نیمه ژانویه ۲۰۱۳ تا نیمه فروردین ۱۳۹۲ تعریف شده که زمانی نزدیک به سه ماه است.
در این فاصله امتیازهای لازم برای عضویت ویژه را به این شکل تعدیل می‌کنیم که:

  • برای عضویت شش ماهه به جای ۸۰۰ امتیاز متقاضیان با ۳۰۰ امتیاز؛
  • و برای عضویت یک ساله به جای ۱۵۰۰ امتیاز متقاضیان با ۵۰۰ امتیاز بتوانند این عضویت را به دست آورند.

با این حساب بسیاری از دوستانی که هم‌اکنون بالای ۳۰۰ امتیاز دارند و تعداد آنها کم هم نیست می‌توانند حداقل، عضویت ویژه ۶ ماهه سایت را به محض فعال شدن پروموشن به دست آورند که به آنها امکان استفاده از مطالب قدیمی سایت را هم می‌دهد؛ و پس از آن، در این فاصله ۶ ماهه برای ۶ ماه یا یکسال بعد امتیاز جمع‌آوری کنند تا به همین شکل عضویت آنها بدون پرداخت وجه و فقط از طریق کسب امتیاز تداوم پیدا کند.

البته اگر حدود ۳۰۰ امتیاز یا بیش از این امتیاز دارید، توصیه ما این است که عجله نکنید و همه تلاش‌ خود را به جمع‌آوری ۵۰۰ امتیاز تا پایان زمان پروموشن متمرکز کنید تا بتوانید با خیال راحت از عضویت ویژه یکساله سایت برخوردار شوید.

همچنین در کنار امتیازهای عادی از طریق مطالعه مطالب سایت، در فاصله ژانویه ۲۰۱۳ تا نوروز ۱۳۹۲، در برخی از نسخه‌های خبرنامه‌های ارسالی، کوپن‌های کسب امتیاز اعلام خواهد شد تا امکان جمع‌آوری امتیازات بیشتر فراهم شود. مجموعه این امکانات به این منظور تعبیه شده تا کسانی‌که به تازگی با سایت آشنا شده و خواننده آن شده‌اند هم بتوانند در این فاصله زمانی از طریق مطالعه مطالب ۶ ماه گذشته و امتیازهای خبرنامه‌ها، ۳۰۰ امتیاز را کسب کنند.

یادآوری می‌کنیم برای اینکه این امتیازها کسب شوند شما باید هر بار که مطلبی را مطالعه می‌کنید پیشتر لاگ-این کرده باشید. پس بهتر است در اولین نوبتی که وارد سایت می‌شوید، پیش از هر کار، لاگ-این کنید تا امتیازی را از دست ندهید. اگر تاکنون عضو سایت نشده‌اید پیش از هر کار به این کار اقدام کنید تا بتوانید با لاگ-این کردن به مطالب از شش ماه گذشته تا کنون دسترسی داشته و امتیاز کسب کنید.

هنوز حدود سه هفته تا زمان آغاز پروموشن باقی مانده و این فرصت بسیار خوبی برای گردآوری امتیاز است.

برای آنکه بتوانید حداکثر امتیازات ممکن را جمع‌آوری کنید مطلب این صفحه را مطالعه کنید.

توضیحات بیشتر در مورد امتیازات و کوپن‌ها را اینجا ببینید.

برای آشنایی با انواع عضویت‌های سایت اینجا را ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar