رکورد کمترین امتیاز لازم در هفدهمین انتخاب Express Entry
26 سپتامبر 2015 - 20:24
بازدید 422
6

در هفدهمین دور انتخاب ها یک رکورد جدید در تاریخ کوتاه اکسپرس انتری اتفاق افتاد. هفدهمین انتخاب اکسپرس انتری برای مهاجرت کانادا در روز هجدهم سپتامبر انجام شد و طی آن 1545 نفر دعوتنامه دریافت کردند. در این دوره کمترین امتیاز لازم برای موفقیت در گردونه رقابتی 450 بوده است که یک رکورد جدید است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

در هفدهمین دور انتخاب ها یک رکورد جدید در تاریخ کوتاه اکسپرس انتری اتفاق افتاد. هفدهمین انتخاب اکسپرس انتری برای مهاجرت کانادا در روز هجدهم سپتامبر انجام شد و طی آن 1545 نفر دعوتنامه دریافت کردند. در این دوره کمترین امتیاز لازم برای موفقیت در گردونه رقابتی 450 بوده است که یک رکورد جدید است. این افراد که با موفقیت از استخر بزرگ متقاضیان مهاجرت بیرون کشیده شدند اکنون میتوانند برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهند تا در زمان کمتر از شش ماه بررسی فایلهایشان تکمیل شود و سپس ویزاهایشان صادر شود.

 این هشتمین دوره متوالی انتخاب هاست که افرادی که پیشنهاد شغلی معتبر و یا دعوتنامه های استانی ندارند نیز دعوت میشوند تا برای اقامت دائم درخواست بدهند. همچنین این هشتمین دوره متوالی است که بیش از 1400 نفر از بانک اطلاعات متقاضیان بالا آمدند و دعوتنامه دریافت کرده اند.

 

ادامه مطلب را اینجا در سایت کنپارس بخوانید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar