رکورد جدید برای گردشگری مونترال
13 سپتامبر 2017 - 23:44
بازدید 386
6

روزنامه مترو مونترال صبح روز سه شنبه 12 سپتامبر 2017 نوشت: صنعت گردشگری مونترال همگام با سالگرد 375 سالگی شهر مونترال، رکورد جدیدی از خود به جای گذاشته است و تمام اندیکاتورهای صنعت گردشگری به رنگ سبز بوده اند. به گفته رییس سازمان گردشگری مونترال، ایو لالومیر، این آمار در ده سال اخیر بی سابقه […]

ارسال توسط :
پ
پ

روزنامه مترو مونترال صبح روز سه شنبه 12 سپتامبر 2017 نوشت: صنعت گردشگری مونترال همگام با سالگرد 375 سالگی شهر مونترال، رکورد جدیدی از خود به جای گذاشته است و تمام اندیکاتورهای صنعت گردشگری به رنگ سبز بوده اند.

به گفته رییس سازمان گردشگری مونترال، ایو لالومیر، این آمار در ده سال اخیر بی سابقه بوده  و مونترال در سال 2017 میزبان گردشگران بسیاری بوده است.

در گزارش این سازمان آمده است که تا پایان امسال، مونترال با افزایش 5 تا 6 درصدی گردشگر به عبارتی در حدود 11 میلیون گردشگر مواجهه خواهد بود و این تعداد گردشگر مبلغ 3.6 میلیارد دلار خرج خواهند کرد و این رقم به این معنی است که شاهد یک افزایش 9 درصدی در مقایسه با سال 2016 هستیم.

تعداد گردشگران مکزیکی که برای ورود به خاک کانادا نیاز ویزا نداشته اند، از دسامبر گذشته تاکنون 120 درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین تعداد گردشگران چینی به دلیل روابط دوجانبه با پکن و شانگهای با افزایش 32 درصدی مواجهه شده است.

به طور کلی، همه بازارهای مرتبط با گردشگری مونترال  در سال 2017  با رونق چشمگیری مواجهه شده اند.

یکی از جشنواره های مهمی که هر ساله در مونترال برگزار می شود و طرفداران زیادی نیز دارد، فستیوال و مسابقات «فرمول یک» است که تعداد تماشاچیان آن امسال 15 درصد اضافه شده اند و نیمی از تماشاچیان (48%) در خارج از کبک مسابقات را دنبال می کردند. حتی موزه های مونترال نیز به خصوص در روزهای بارانی افزایش 11.6 درصد مخاطب داشته اند.

منبع خبر: توریستم  مونترال

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar