روند رسیدگی پرونده های نیروی متخصص فدرال در دمشق
08 ژانویه 2011 - 10:24
بازدید 465
6

علی مختاری   بر اساس ایمیلی که اخیرا از اداره مهاجرت کانادا در دمشق دریافت کرده ایم این اداره در حال رسیدگی به پرونده هایی است که فایل نامبر اول خود را از سیدنی در ماه مارچ ۲۰۰۹ و یا قبل از آن دریافت کرده اند هستند. توجه داشته باشید که فایل نامبر اول مورد […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

بر اساس ایمیلی که اخیرا از اداره مهاجرت کانادا در دمشق دریافت کرده ایم این اداره در حال رسیدگی به پرونده هایی است که فایل نامبر اول خود را از سیدنی در ماه مارچ ۲۰۰۹ و یا قبل از آن دریافت کرده اند هستند. توجه داشته باشید که فایل نامبر اول مورد نظر این آمار است و نه تاریخ ارسال مدارک و یا تاریخ فایل نامبر دوم از دمشق.

لازم است تاکید کنم که این آمار تنها مربوط به برنامه نیروی متخصص فدرال است و به عزیزانی که در کبک پذیرفته شده اند و در مرحله فدرال هستند مربوط نیست.

 

پیروز باشید

 

یک توضیح ضروری (اضافه شده در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۱):

دوستی در وبلاگی بحثی در مورد این مطلب را باز کرده بودند و دوست دیگری اظهار داشته بود که کنپارس در تلاش است القا کند که ارتباطات ویژه با اداره مهاجرت دارد و اخبار ویژه دریافت می کند. این مطلب کاملا ناروا و غلط است و کنپارس و مدیریت آن هرگز چنین قصدی نداشته و مدعی هیچ روابط ویژه ای نیست. اساسا این توهم ناشی از عدم آشنایی دوستان با سیستم کاناداست. در این کشور بنا به اقتضای دموکراسی اطلاعات غیر امنیتی می تواند در اختیار همه باشد و این حق همه شهروندان است هر چند برای بدست آوردن همین اطلاعات عمومی هم باید بدانید به کجا مراجعه کنید و گاهی نیز دسترسی به آن هزینه اندکی دارد. اطلاعات و اخباری که گاه در این سایت اعلام می شود یا از جمله اطلاعاتی است که بر اساس قانون می تواند در اختیار همه باشد و ما از راههای قانونی در مورد آن کسب اطلاع می کنیم و یا اطلاعاتی است که به دلیل مکاتبات متعدد در مورد پرونده های متعدد و آنالیز آنها قابل استخراج است به عنوان مثال در مورد مطلب بالا در پاسخ ایمیلهای پیگیری ما در مورد پرونده فردی خاص از موکلین این جمله در انتها اضافه شده بود.

شفافیت رویه کنپارس است اما در این مورد امکان انتشار متن ایمیل نبود به دلیل اطلاعات شخصی موکل و یا موکلین وگرنه در همه موارد پیشین ما به سادگی متن نامه دریافتی و یا تصویر آنرا منتشر کرده ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar