رشته بیولوژی و علوم مرتبط رسما تکمیل شد
31 می 2011 - 19:54
بازدید 375
7

همانطور که در خبر مربوط به تکمیل رشته دندان‌پزشکی پیش‌بینی شده بود، به فاصله ۱۰ روز از تکمیل آن رشته، رشته بیولوژی و علوم مرتبط با کد NOC ۲۱۲۱ امروز، سی و یکم ماه می رسما تکمیل اعلام شد. بدین ترتیب تعدادی از پرونده‌هایی که در این فاصله دریافت خواهند شد بازپس فرستاده خواهند شد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که در خبر مربوط به تکمیل رشته دندان‌پزشکی پیش‌بینی شده بود، به فاصله ۱۰ روز از تکمیل آن رشته، رشته بیولوژی و علوم مرتبط با کد NOC ۲۱۲۱ امروز، سی و یکم ماه می رسما تکمیل اعلام شد. بدین ترتیب تعدادی از پرونده‌هایی که در این فاصله دریافت خواهند شد بازپس فرستاده خواهند شد.

رشته بیولوژی ششمین رشته از دومین فهرست مشاغل فدرال  موسوم به MI۲ است که دقیقا در فاصله یک ماه مانده به پایان اعتبار این فهرست، به سقف ۱۰۰۰‌تایی خود می‌رسد.

نکته جالب توجه در فهرست اعلام شده، جهش قابل توجه رشته پزشکی عمومی و رسیدن به ظرفیت ۹۲۵، در واقع تنها ۷۵ پرونده تا سقف ۱۰۰۰‌تایی است که با توجه به پرونده‌های در دست بررسی و در راه، احتمالا تا پایان دهه اول ماه جون به سقف نهایی خواهد رسید.

در میان سایر رشته‌ها، وضعیت کمابیش همانگونه است که در خبر مرتبط قبلی اعلام کرده بودیم یعنی معماری و پزشکی تخصصی (به ترتیب با ۸۸۵ و ۸۶۴ پرونده) از شانس بسیار بالایی برای تکمیل شدن تا قبل از پایان مهلت مقرر برخوردار هستند. ضمن اینکه CIO باید مشخص کند که ایا در پایان ماه جون روند بررسی را به طور کامل متوقف خواهد کرد یا پرونده‌هایی که به صورت اداری دریافت شده اما هنوز بررسی نشده‌اند را تا اتمام آخرین پرونده ادامه خواهد داد.

به غیر از این رشته‌ها، تنها مددکاری اجتماعی با ۶۷۵ پرونده از مرز ۵۰۰ پرونده گذر کرده که تقریبا غیرممکن است به سقف ۱۰۰۰ پرونده برسد و بنابراین تکلیف سایر رشته‌ها مشخص است.

به کسانی‌که مشاغل آنها در این فهرست قرار دارد و تمایل به مهاجرت دارند توصیه می‌کنیم که از این زمان باقیمانده نهایت استفاده را ببرند چون در پایان ماه جون هم فهرست تغییر خواهد کرد و هم سیستم امتیازبندی و مشخص نیست که چه رشته‌هایی و با چه شکلی از محاسبه امتیاز در نیمه دوم سال ۲۰۱۱ میزبان متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال خواهند بود.

لازم به یادآوری است که ظرفیت کل پرونده‌ها در فاصله یک ماه باقیمانده، ۱۲ هزار و ۸۲۱ پرونده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar