رسیدگی به پرونده امتیاز پزشکان در ماه آوریل در دادگاه فدرال
11 فوریه 2012 - 15:33
بازدید 409
7

علی مختاری؛ به دنبال نقض عهد اداره مهاجرت در بازنگری رای خود در مورد رد پرونده یک متقاضی پزشک ایرانی که چندی پیش در همین وب سایت اعلام شد. بر اساس قرار قبلی دادگاه فدرال به ما اعلام کرده است که این پرونده در تاریخ ۲۵ آوریل از سوی قاضی؛ وقت رسیدگی دریافت کرده است […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

به دنبال نقض عهد اداره مهاجرت در بازنگری رای خود در مورد رد پرونده یک متقاضی پزشک ایرانی که چندی پیش در همین وب سایت اعلام شد. بر اساس قرار قبلی دادگاه فدرال به ما اعلام کرده است که این پرونده در تاریخ ۲۵ آوریل از سوی قاضی؛ وقت رسیدگی دریافت کرده است و از کنپارس خواسته اند اگر مستنداتی نیز می خواهد به این پرونده اضافه کند در این مورد اقدام کند.

به این ترتیب این اولین پرونده پزشک ایرانی است که در موضوع بحث مربوط به امتیاز تحصیلات پزشکان عمومی در دادگاه فدرال طرح شده و وارد رسیدگی می شود. بر اساس بررسیهای ما همه تلاشهای سابق در این خصوص از سوی اداره مهاجرت در مراحل قبل از رسیدگی جدی در دادگاه خنثی شده است که نمونه آنرا در همین پرونده و تلاش این اداره برای تعویق طرح موضوع در دادگاه را شاهد بودیم.

مدرارکی که در پرونده داریم مدارک محکمی است دال بر اینکه دوان ایران مدارک پزشکی عمومی را معادل فوق لیسانس می داند اکنون به دنبال مدرکی هستیم که دانشگاههای کانادا مدارک پزشکی عمومی ایران را معادل فوق لیسانس دانسته و به این افراد پذیرش برای ادامه تحصیل در دوره دکتری داده اند. از همکاران؛ مخاطبان سایت و دانشجویان ایرانی دانشگاههای کانادا در دوره های دکتری این دانشگاهها درخواست دارم اگر می توانند در این خصوص مدارکی را برای ما ارسال کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar