رای مهم دادگاه در مورد کپی شرح وظایف NOC در نامه سابقه کار
31 می 2013 - 21:02
بازدید 214
7

در تاریخ ۱۷ ماه می دادگاه فدرال رایی بسیار مهم صادر کرده است که بر اساس آن رد یک پرونده به بهانه تشابه شرح وظایف مندرج در نامه سابقه کار با لیست شرح وظایفی که  در NOC آن شغل نوشته شده غیر منطقی و غلط دانسته شده است.  این پایانی است بر یکی از بهانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ ۱۷ ماه می دادگاه فدرال رایی بسیار مهم صادر کرده است که بر اساس آن رد یک پرونده به بهانه تشابه شرح وظایف مندرج در نامه سابقه کار با لیست شرح وظایفی که  در NOC آن شغل نوشته شده غیر منطقی و غلط دانسته شده است.  این پایانی است بر یکی از بهانه جویی های اداره مهاجرت که افسران آن گاهی خلاقانه به دنبال راهی برای رد کردن پرونده ها هستند.

در یکی دو سال گذشته اداره مهاجرت هر از چند گاهی بهانه ای جدید دست و پا می کرد و تعدادی از پرونده ها را رد می کرد همین آوریل سال گذشته بود که تعداد زیادی پزشک و دندانپزشک را به بهانه اینکه قانع نشدیم کار پزشکی و یا دندانپزشکی انجام می داده اید رد کردند (در مورد آن اینجا بخوانید) که رایی در دادگاه صادر شد و عملا جلو این رویه را گرفت. بهانه کپی کردن شرح وظایف البته سابقه بیشتری دارد و گاه گاه برای رد یک پرونده به این بهانه سابقه کار فرد را مشکوک و غیر قابل قبول فرض کرده و امیتاز لازم به فرد داده نمی شد. نتیجه هم روشن بود رد شدن پرونده فردی به دلیل اینکه عبارات توصیفی شرح وظایفش با عبارات مندرج در سایت شبیه بوده است. خوشبختانه با این رای این بهانه از دست این دسته افسران بهانه جو گرفته شد. تا ببینیم بهانه جدید چه در چنته دارند.

در هر صورت این هم درس دیگری است برای ما که تا اعتراض نکنیم و خواستار اصلاح رویه ها نشویم یک رویه غلط ادامه دارد. 

برای خواندن متن کامل رای اینجا را کلیک کنید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar