رای دهید و سکه طلا برنده شوید
13 آوریل 2014 - 5:07
بازدید 393
9

از صبح امروز بیست و چهارم فروردین ماه نود و سه تا ساعت ۲۴ روز دوازدهم اردیبهشت، پنجمین دوره مسابقه هفت سین در ادامه حرکتش یک ماراتون نفس‌گیر را آغاز خواهد کرد که هم برای شرکت کنندگان و هم داوران مهم است. مسابقه‌ای که برگزیدگان آن سکه طلا، دوربین عکاسی و جوایز غیرنقدی نفیس هدیه […]

ارسال توسط :
پ
پ

از صبح امروز بیست و چهارم فروردین ماه نود و سه تا ساعت ۲۴ روز دوازدهم اردیبهشت، پنجمین دوره مسابقه هفت سین در ادامه حرکتش یک ماراتون نفس‌گیر را آغاز خواهد کرد که هم برای شرکت کنندگان و هم داوران مهم است. مسابقه‌ای که برگزیدگان آن سکه طلا، دوربین عکاسی و جوایز غیرنقدی نفیس هدیه خواهند گرفت و این انتخاب توسط داوران مردمی رخ خواهد داد.

اما خبر خوب این که رای‌دهندگانی که بهترین آثار را در سه بخش سفره هفت سین، متن ادبی و ایده هفت سین انتخاب می‌کنند شانس این را دارند که برنده یکی از پنج ربع سکه طلا شوند و یا یکی از پنج نفری باشند که صنایع دستی هدیه می‌گیرند. برندگان این جوایز روز چهاردهم اردیبهشت ماه و از میان تمامی رای‌های ارسال شده، به قید قرعه انتخاب خواهند شد و نام ایشان در کنار نام برگزیدگان بخش‌های مختلف مسابقه هفت سین ۹۳ در سایت هفت سین اعلام می گردد. گفتنی است که هر رای به هر اثر در هر بخش، یک امتیاز محسوب می‌شود و داوران می‌توانند با دادن رای به تمامی آثار، شانس خود را افزایش دهند.

در پایان به تمامی کسانی که اثر ایشان به مرحله داوری راه یافته است، پیشنهاد می‌کنیم که با قراردادن اثر خود در شبکه‌های اجتماعی و تشویق دوستان‌شان به دادن رای به آثارشان، شانس‌شان را برای برنده شدن افزایش دهند و البته شانس برنده شدن در قرعه کشی داوری را به دوستان شان هدیه کنند.

مسابقه هفت سین در سه بخش سفره هفت سین، متن ادبی و ایده هفت سین برای پنجمین سال توسط گروه رسانه‌ای پرنیان برگزار می‌گردد و آثار ارسالی پس از بررسی ابتدایی به بخش داوری مردمی راه می‌یابند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar