راه اندازی  نظرسنجی عمومی در جهت بهبود سیستم مهاجرت کانادا
08 آوریل 2023 - 8:28
بازدید 326
5
ابتکار جدید دولت کانادا با عنوان «سیستم مهاجرت برای آینده کانادا» راه اندازی شد
ارسال توسط :
پ
پ

ابتکار جدید دولت کانادا با عنوان «سیستم مهاجرت برای آینده کانادا» راه اندازی شد

این ابتکار برای کانادایی‌ها و سایر ذینفعان فرصتی را فراهم می‌کند تا ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را در مورد ایجاد یک سیستم مهاجرتی قوی‌تر و سازگارتر ‍‍به اشتراک بگذارند.

در وب‌سایت اداره مهاجرت آمده است که برای حمایت از اقتصاد کانادا و تقویت جوامع، «داشتن سیاست‌ها و برنامه‌های مهاجرتی مدرن، پاسخگو به تغییرات و همسو با نیازهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کانادا » ضروری است. در این راستا، اداره مهاجرت تا آوریل ۲۰۲۳ با مردم سراسر کشور کانادا همکاری خواهد کرد تا آنها هم نقشی در آینده سیستم مهاجرتی کشورشان داشته باشند.

این ابتکار در ماه فوریه با یک جلسه گفتگوی حضوری در هالیفاکس با مدیریت شان فریزر، وزیر مهاجرت کانادا آغاز شد. 

بیانیه مطبوعاتی اداره مهاجرت حاوی اطلاعاتی بود مبنی بر اینکه انتظار می رود این ابتکار شامل جلسات گفتگوی حضوری بیشتر و همچنین «کارگاه های موضوعی و نظرسنجی برای عموم و مشتریان ما» باشد.

روز  ۲۷ مارچ اداره مهاجرت این نظرسنجی را در دسترس عموم قرار داد. این نظرسنجی از مردم دعوت می‌کند تا نظرات خود را در مورد آینده مهاجرتی کانادا به اشتراک بگذارند.

نوع سؤالات مطرح شده در نظرسنجی 

این نظرسنجی با پرس و جو  به منظور درک افکار اولیه شما در مورد سیستم فعلی مهاجرت در کانادا آغاز می شود. به عنوان مثال از شما پرسیده می‌شود که آیا از نظر شما دولت کانادا در مسیر درستی در مدیریت مهاجرت است یا خیر و نظر شما در مورد تعداد مهاجرانی که به کانادا می‌آیند نیز پرسیده می‌شود. 

پس از پاسخ به این سؤالات، اداره مهاجرت  اطلاعات اساسی در مورد سیستم مهاجرت کانادا ارائه می‌دهد، از جمله روش‌های متمایز تعامل مردم با سیستم مهاجرت کانادا و سیاست‌ها و قوانینی که این سیستم را شکل می دهد. این نظرسنجی با پرسش در مورد چالش‌ها یا شکاف‌های اصلی که سیستم مهاجرتی کنونی کانادا با آن مواجه است، ادامه می‌یابد و فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در مورد افکار خود صحبت کنید. 

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar