دیدار اعتراض‌آمیز ایرانیان با وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا
27 می 2012 - 13:24
بازدید 336
6

جمعی از ایرانیان ساکن ریچموندهیل در پنج‌شنبه ۲۴ می با حضور اعتراضی در برنامه‌ای که آقای جیسن کنی حضور داشت او را وادار به پاسخ‌گویی کردند. گزارش علی محمدی که در صفحه فیس‌بوک «ایرانیان تورنتو» انعکاس یافته را در اینجا می‌بینید. دیدار ایرانیان با جیسن کنی روز پنجشنبه ۲۴ ماه می، مهمانی نماینده مجلس فدرال […]

ارسال توسط :
پ
پ

جمعی از ایرانیان ساکن ریچموندهیل در پنج‌شنبه ۲۴ می با حضور اعتراضی در برنامه‌ای که آقای جیسن کنی حضور داشت او را وادار به پاسخ‌گویی کردند. گزارش علی محمدی که در صفحه فیس‌بوک «ایرانیان تورنتو» انعکاس یافته را در اینجا می‌بینید.

دیدار ایرانیان با جیسن کنی

روز پنجشنبه ۲۴ ماه می، مهمانی نماینده مجلس فدرال از شهر ریچموندهیل با حضور وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا آقای جیسن کنی از ساعت شش بعداز ظهر برگزار شد.

جمعی از ایرانیان مقیم کانادا دراعتراض به بسته شدن بخش کنسولی و ویزای سفارت کانادا در ایران، قبل از شروع برنامه در محل برنامه (هتل شرایتون در تقاطع HWY۷ و خیابان لزلی شهر ریچموندهیل) ضمن حمل پرچم کانادا و ایران و پلاکاردهایی با متون اعتراض به بسته شدن بخش ویزای سفارت کانادا در تهران حاضر شدند.

پس از اینکه حضور اعتراض کنندگان مورد توجه برگزارکنندگان برنامه و مهمانان قرار گرفت، حدود ساعت ۶.۴۵ تیم همراه وزیر مهاجرت پس از هماهنگی با اعتراض‌کنندگان ، گفتگو با آقای وزیر را ترتیب دادند تا به پرسش‌ها از زبان آقای کنی پاسخ داده شود.
با حضور وزیر مهاجرت و توضیحات اولیه ایشان، سوالاتی توسط جمع ایرانیان مطرح و به آنها پاسخ داده شد. وزیر علت اصلی بسته شدن بخش کنسولی و ویزای سفارت کانادا در تهران را مشکل شدن عملیات کنسولی در تهران ذکر کرده و خاطرنشان شدند که عواملی که نمی‌تواند در مورد آنها صحبت کند، در چند ماه اخیر معضلاتی برای صدور ویزا در تهران ایجاد کرده است و به محض اینکه مشکلات مرتفع شود امکان بازگشائی بخش کنسولی وجود دارد.

آقای وزیر همچنین قول حضور در یک جلسه در سالن شهرداری را با حضور تمامی طیف‌های مختلف جامعه ایرانی را داد تا به سوالات آنها پاسخ دهد. همچنین قرار شد آقای کسری نجاتی که هماهنگی این مذاکره را با آقای وزیر تسهیل کرده بود، هفته دیگر برای هماهنگی جلسه با حضور وزیر مهاجرت و اعضای جامعه ایرانی در سالن شهرداری با همکاری نمایندگان ایرانیان اقدام نماید. کسری نجاتی همچنین با ذکر مشکل ارسال گذرنامه‌ها به کشور ترکیه، اعلام کرد که وزارت مهاجرت بدنبال یک شرکت معتبر برای ارسال مطمئن گذرنامه‌ها به کشور ترکیه و برگشت آنها می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar