دکتر رضا مریدی به عضویت کابینه انتاریو درآمد
02 دسامبر 2013 - 8:33
بازدید 296
9

  یازدهم فوریه ۲۰۱۳ اتفاقی بسیار بزرگ و فرخنده برای جامعه ایرانیان کانادا به وقوع پیوست و دکتر رضا مریدی رسما به عنوان وزیر امور پژوهش و نوآوری minister of research and innovation در کابینه خانم کتلین وین در استان انتاریو معرفی شد. این برای اولین بار است که یک ایرانی عضو کابینه یک دولت […]

ارسال توسط :
پ
پ

  یازدهم فوریه ۲۰۱۳ اتفاقی بسیار بزرگ و فرخنده برای جامعه ایرانیان کانادا به وقوع پیوست و دکتر رضا مریدی رسما به عنوان وزیر امور پژوهش و نوآوری minister of research and innovation در کابینه خانم کتلین وین در استان انتاریو معرفی شد.

این برای اولین بار است که یک ایرانی عضو کابینه یک دولت استانی در امریکای شمالی می‌شود و باز هم بر عمق نفوذ سیاسی ایرانیان در جامعه کانادا خواهد افزود. آشنایی کامل دکتر مریدی با این وزارتخانه به دلیل مسئولیت‌های گذشته ایشان در آن، کمک زیادی به ایفای این مسئولیت مهم خواهد داشت.

دکتر مریدی همچنین اولین ایرانی بود که در امریکای شمالی به مجلس استانی راه پیدا می‌کند و کمی بعد از آن دکتر خدیر نیز در کبک به مجلس این استان راه پیدا کرد.

ایشان از اولین نمایندگانی بود که با اعلام کاندیداتوری خانم وین رسما از ایشان حمایت کرد و در تمام ماه‌های مبارزات انتخاباتی نیز در کنار وی بود. از سالیان پیش با تلاش‌ها و پیگیری‌های آقای مریدی، خانم وین که همیشه از اعضا بسیار مهم و موثر کابینه دولت انتاریو بوده در بسیاری از مراسم و برنامه‌های جامعه ایرانی در انتاریو به‌ویژه تورنتو و ناحیه یورک شرکت کرده و آشنایی کاملی با این جامعه دارد و همین نکته نیز برای پیشرفت جامعه ایرانی در سال‌های اینده اهمیت زیادی دارد.

کنپارس این موفقیت بزرگ را به ایشان و جامعه ایرانیان کانادا تبریک گفته و برای ایشان در این مسئولیت جدید پیشرفت روزافزون آرزو دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar