دو رشته فهرست مشاغل نیروی متخصص فدرال تکمیل شد
22 آگوست 2013 - 2:19
بازدید 434
7

همان‌طور که پیشتر به اطلاع شما رسانده بودیم، دو رشته از فهرست مشاغل فدرال مربوط به سال مهاجرتی 2013-2014 با رسیدن به سقف 300 پرونده پذیرفته‌شده، امروز 21 اگست رسما تکمیل اعلام شده‌اند و اداره مهاجرت دیگر پرونده‌ای در این رشته‌ها تحویل نخواهد گرفت مگر اینکه متقاضی، دارای نامه درخواست اشتغال از یک کارفرمای کانادایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان‌طور که پیشتر به اطلاع شما رسانده بودیم، دو رشته از فهرست مشاغل فدرال مربوط به سال مهاجرتی 2013-2014 با رسیدن به سقف 300 پرونده پذیرفته‌شده، امروز 21 اگست رسما تکمیل اعلام شده‌اند و اداره مهاجرت دیگر پرونده‌ای در این رشته‌ها تحویل نخواهد گرفت مگر اینکه متقاضی، دارای نامه درخواست اشتغال از یک کارفرمای کانادایی باشد.

این دو رشته، «تحلیل‌گر مالی و سرمایه‌گذاری» (NOC1112) و «برنامه‌نویس کامپیوتر و پردازنده رسانه‌های تعاملی» (NOC2174) هستند. نزدیک‌ترین رشته بعدی در فهرست مشاغل، مهندسی کامپیوتر (NOC2147) است که تا این تاریخ 104 پرونده دریافت‌شده دارد.

همچنین تا این تاریخ که بیش از سه ماه از آغاز برنامه جدید می‌گذرد، 997 پرونده از 5000 پرونده (حدود 20 درصد) امسال پذیرش شده است.

سایر آمار فهرست را اینجا ببینید.

اگر رشته شما در میان مشاغل فهرست نیروی متخصص فدرال موجود است می‌توانید در تماس با دفتر کنپارس در مورد میزان امتیاز و شرایط تقاضا برای این برنامه مطلع شوید.

علاوه بر این برنامه فنی-حرفه‌ای فدرال هم پذیرش پرونده دارد.

همچنین برنامه نیروی متخصص کبک هم‌اکنون باز است و در تعداد بیشتری از رشته‌های شغلی پذیرش پرونده دارد.

می‌توانید با تکمیل فرم ارزیابی، به صورت رایگان از وضعیت امتیازی خود در مورد هر یک از این برنامه‌ها مطلع شده و از مشاوره رایگان کارشناسان کنپارس بهره ببرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar