کانادا دو برنامه آزمایشی مهاجرتی جدید راه‌اندازی کرد
10 مارس 2024 - 9:24
بازدید 139
6

دو برنامه آزمایشی جدید برای جوامع روستایی و فرانسه زبان در پاییز 2024 اجرا خواهد شد در یک کنفرانس مطبوعاتی که 8 مارچ برگزار شد، مارک میلر وزیر مهاجرت کانادا از ایجاد دو پایلوت یا برنامه آزمایشی جدید مهاجرتی برای جوامع روستایی و  برای جوامع اقلیت فرانسوی زبان در سراسر کانادا خبر داد. همچنین وزیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

دو برنامه آزمایشی جدید برای جوامع روستایی و فرانسه زبان در پاییز 2024 اجرا خواهد شد

در یک کنفرانس مطبوعاتی که 8 مارچ برگزار شد، مارک میلر وزیر مهاجرت کانادا از ایجاد دو پایلوت یا برنامه آزمایشی جدید مهاجرتی برای جوامع روستایی و  برای جوامع اقلیت فرانسوی زبان در سراسر کانادا خبر داد. همچنین وزیر مهاجرت با بیان اهمیت پایلوت مهاجرت روستایی و شمالی (RNIP) اضافه کرد که برنامه آزمایشی موجود تبدیل به یک برنامه دائمی خواهد شد. 

مارک میلر با تاکید بر ارزش جوامع اقلیت روستایی و فرانسوی زبان در سراسر کانادا، خاطرنشان کرد که مهاجرت منطقه‌ای نقشی کلیدی در تقویت اقتصاد آنها ایفا می‌کند، به ویژه ایجاد ارتباط بین کسب و کارها و کارفرمایان در جوامع دورافتاده با ورود مهاجران متخصصی که برای پیشرفت این جوامع نیاز هستند. 

بر این اساس، اداره مهاجرت توضیح می‌دهد که تصمیم برای معرفی این برنامه‌های آزمایشی جدید به جذب و حفظ نیروی متخصص خارجی در جوامع اقلیت روستایی و فرانسوی زبان کمک می‌کند و موجب نشاط اقتصادی و زبانی آنها می‌شود. 

در پاییز 2024، پایلوت مهاجرت جامعه روستایی آغاز خواهد شد. هدف آن تضمین در دسترس بودن برنامه‌هایی است که در مناطق روستایی کمبود نیروی کار را کاهش می‌دهند و به کسب‌وکارهای محلی در یافتن نیروی کار مورد نیازشان کمک می‌کنند. همچنین این برنامه برای تازه‌واردانی که می‌خواهند به طور دائم در این مناطق کوچک مستقر شوند و می‌توانند در رفع کمبود فوری نیروی کار نقش داشته باشند، راه‌هایی برای اقامت دایم ارائه می‌دهد.

همچنین به عنوان بخشی از خط مشی مهاجرت فرانسوی زبانان، که از موفقیت برنامه مهاجرت مناطق روستایی و شمالی کانادا  (RNIP)  الگوبرداری شده است، پایلوت مهاجرت جامعه فرانسوی زبان  نیز در پاییز 2024 آغاز خواهد شد. 

این برنامه آزمایشی علاوه بر تضمین توسعه اقتصادی جوامع اقلیت فرانسوی زبان و کمک به بازسازی و افزایش وزن جمعیتی آنها، تعداد مهاجران فرانسوی زبان ساکن در  مناطق خارج از کبک را افزایش خواهد داد.

برای جوامعی که در این برنامه‌های آزمایشی شرکت خواهند کرد، روند درخواست جامعه از بهار امسال آغاز خواهد شد. البته اداره مهاجرت اعلام کرده است که جزئیات بیشتر را در مورد هر دو برنامه در ماه‌های آینده به اشتراک خواهد گذاشت، اطلاعات موجود در مورد این برنامه‌های آزمایشی جدید را می‌توان از اینجا مشاهده کرد. 

پایلوت مهاجرتی کانادا چیست؟

پایلوت‌های مهاجرتی کانادا (برنامه‌های آزمایشی مهاجرتی)، برنامه‌های اقامت دائم موقتی هستند که افرادی با مهارت‌ها یا ویژگی‌های خاص را هدف قرار می‌دهند.

هدف پایلوت‌ها این است که برنامه را برای چند سال آزمایش کنند و سپس تصمیم گرفته شود که آیا آن را به یک برنامه مهاجرت دائمی تبدیل کنند یا  متوقف کنند.

اطلاعیه جدید چه می‌تواند باشد؟

بر اساس اطلاعات محدود ارائه شده در بیانیه رسمی مطبوعاتی، می‌توان انتظار داشت که وزیر مهاجرت ممکن است برای افرادی که به زبان فرانسه تسلط دارند و قصد اقامت دایم در جوامع روستایی فرانسوی زبان را دارند برنامه‌های موقت برای دریافت اقامت دایم را اعلام کند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

به روزرسانی‌‌: پایلوت مهاجرت روستایی-شمالی در سال ۲۰۲۴

چگونه بدون مدرک به کانادا مهاجرت کنیم؟

پیش‌بینی رشد پذیرش فرانسوی زبانان در کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar