دومین انتخاب اکسپرس انتری به فاصله ۵ روز
25 مارس 2020 - 1:06
بازدید 421
6

در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۰، تعداد ۳۲۳۲ دعوتنامه برای متقاضیان اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری صادر شد. حداقل امتیاز در این دور ۴۶۷ بود. از سال 2015، این دومین انتخاب از سری انتخابات برنامه محور اکسپرس انتری است که به طور خاص متقاضیان برنامه تجربه کانادایی را مورد هدف قرار داده است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۰، تعداد ۳۲۳۲ دعوتنامه برای متقاضیان اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری صادر شد. حداقل امتیاز در این دور ۴۶۷ بود.

از سال 2015، این دومین انتخاب از سری انتخابات برنامه محور اکسپرس انتری است که به طور خاص متقاضیان برنامه تجربه کانادایی را مورد هدف قرار داده است.

متقاضیان در برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی در کنار سایر معیارها به حداقل یک سال تجربه کار در کانادا نیاز دارند.

اکثریت قریب به اتفاق انتخاب های اکسپرس انتری، متقاضیان هر سه گروه نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی را در بر می گیرد و انتخاب ۲۳ مارس یکی از استثنائات نادر این قاعده بود.

متقاضیان بر اساس امتیاز کسب شده در سیستم امتیاز بندی جامع (CRS)، با توجه به معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه در استخر رتبه بندی می شوند.

حداقل امتیاز انتخاب ۲۳ مارس ۴۶۷ بود که ۳ نمره از کمترین حداقل امتیاز تمام انتخاب های انجام شده در سال جاری، پایین تر است.

طبق اعلام اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)، کلیه متقاضیان با امتیاز ۴۶۷ و بالاتر که تا این تاریخ مشخصات خود را در استخر سیستم اکسپرس انتری وارد کرده بودند، دعوتنامه برای اقامت دائم کانادا دریافت کرده اند.

این انتخاب، تعداد دعوتنامه هایی صادر شده در سال ۲۰۲۰، از طریق سیستم اکسپرس انتری را به ۲۲۶۰۰ رساند.

انتخاب ۲۳ مارس نشانگر روش های متفاوتی است که متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز CRS  پایین می توانند از طریق آن ها دعوتنامه دریافت کنند.

انتخاب قبلی اکسپرس انتری که در ۱۸ مارس برگزار و در آن ۶۶۸ دعوت نامه صادر شد، فقط متقاضیانی را شامل می شد که دعوتنامه استانی دریافت کرده بودند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar