دور جدید قرعه کشی اسپانسرشیپ پدر و مادر از امروز اعلام خواهد شد
31 جولای 2018 - 23:20
بازدید 457
10

وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا صبح روز دوشنبه 30 جولای 2018 اعلام کرد که دومین دور قرعه کشی اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ از فردا 31 جولای اعلام خواهد شد. وزارت مهاجرت کانادا در سال 2017 طرح جدیدی برای اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در نظر گرفت که بهتر، عادلانه تر و […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا صبح روز دوشنبه 30 جولای 2018 اعلام کرد که دومین دور قرعه کشی اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ از فردا 31 جولای اعلام خواهد شد.

وزارت مهاجرت کانادا در سال 2017 طرح جدیدی برای اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در نظر گرفت که بهتر، عادلانه تر و شفاف تر از طرح قبلی بود؛ بدین صورت است که متقاضیان اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ بایستی ابتدا فرم تمایل نامه یا همان Interest to Sponsor را روی سایت وزارت مهاجرت IRCC  تکمیل کنند و سپس وزارت مهاجرت به طور تصادفی، برخی از متقاضیان را گزینش و برای آنها دعوت نامه ارسال می کند تا مدارک خود را برای اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در تاریخ مشخص ثبت کنند.

گفتنی ست وزارت مهاجرت کانادا روز جمعه 22 دسامبر 2017 اعلام کرد که متقاضیان اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ از تاریخ 2 ژانویه تا اول فوریه 2018 فرصت دارند تا فرم های تمایل نامه Interest to Sponsor خود را برای وزارت مهاجرت کانادا ارسال کنند و متقاضیانی که تمایل نامه های اسپانسری خود را ثبت کرده بودند، در دور اول قرعه کشی در 19 مارس 2018، دعوت نامه اقدام به ارسال مدرک دریافت کردند و 60 روز فرصت داشتند تا مدارک اسپانسری خود را ارسال کنند. 

برای اینکه بدانید اسم شما در قرعه کشی اسپانسرشیپ پدر و مادر انتخاب شده است، به این لینک مراجعه کنید و دستورالعمل مورد نظر را انجام دهید. 

 فرم تمایل نامه را تنها کسانی باید تکمیل کنند که شرایط اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ را دارند.  

شرایط اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ: 

 فرم های اسپانسر شیپ را اینجا بیابید.

منبع خبر 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar