ده هزار متقاضی خوش شانسی که می توانند اسپانسر پدر و مادر خود شوند، انتخاب شدند
26 آوریل 2017 - 0:00
بازدید 413
7

وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا، نتیجه قرعه کشی ده هزار نفر متقاضی اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. این متقاضیان خوش شانس که وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا آنان را بر اساس قرعه کشی انتخاب کرده است امروز ایمیلی را دال بر اینکه می توانند ظرف مدت […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا، نتیجه قرعه کشی ده هزار نفر متقاضی اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد.

این متقاضیان خوش شانس که وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا آنان را بر اساس قرعه کشی انتخاب کرده است امروز ایمیلی را دال بر اینکه می توانند ظرف مدت ۹۰ روز درخواست های خود را به همراه همه مدارک الحاقی ثبت کنند، دریافت کرده اند.

بر اساس گزارش وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا، این ده هزار نفر متقاضی اسپانسرشیپی پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، اسپانسر ۱۷ هزار نفر شده اند چرا که هر اسپانسر می تواند بیشتر از یک نفر را تحت اسپانسری خود قرار دهد. این ده هزار نفر متقاضی خوش شانس، از میان ۹۵ هزار متقاضی که قبلاً درخواست های «تمایل به اسپانسر شدن» (Interest to Sponsor) خود را ثبت کرده بودند، به صورت تصادفی انتخاب شده اند.
اگرچه فرم های اسپانسرشیپ از تاریخ دوم فوریه از دسترس متقاضیان خارج شد، ولی وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در حدود سه ماه بعد یعنی در تاریخ ۲۵ آوریل نتایج قرعه کشی را اعلام کرد. متقاضیانی که در این قرعه کشی انتخاب نشدند، می توانند برای سال ۲۰۱۸ در زمان معلوم درخواست های خود را ارسال کنند.

اگرچه روند بررسی درخواست ها در سال ۲۰۱۷ تغییراتی کرده است اما الزامات واجد شرایط بودن هیچ تغییری نکرده است. همچنین وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا تعداد پذیرش درخواست ها را در سال جدید دوبرابر کرده است. به علاوه، دولت کانادا برنامه ریزی کرده است که در سال ۲۰۱۷ به استقبال ۲۰ هزار پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ به عنوان کسانی که اقامت دائم کانادا را خواهند داشت، برود که البته ۱۷ هزار نفر آنان تاکنون در سیستم ثبت شده اند.
این ده هزار نفر متقاضی اسپانسرکردن پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ که در این هفته دعوت نامه اقدام به درخواست را دریافت می کنند، حداکثر تا تاریخ ۲۴ جولای فرصت دارند که مدارک الحاقی خود را به همراه اظهارنامه مالیاتی و سایر مدارک مربوط به وضعیت شهروندی ارسال کنند.

شرایط اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ: 
• متقاضی باید شهروند کانادا یا دارای اقامت دائم کانادا باشد.
• متقاضی باید حداقل ۱۸ سال داشته باشد.
• متقاضی باید حداقل میزان درآمد را در کاناد داشته باشد.
• متقاضی باید تعهدنامه مبنی بر تامین مالی فرد اسپانسر شونده را امضا کند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar