دلایل کانادا برای تمدید محدودیت‌های مرزی
26 ژوئن 2021 - 8:58
بازدید 379
10

رویکرد محتاط‌تر در تلاش برای شکست کووید19 و رویکرد سیاسی دولت فعلی در تمدید محدودیت‌ها نقش داشته است دولت کانادا هفته گذشته اعلام کرد که محدودیت‌های سفر برای مسافران بین الملل (از جمله آمریکا) حداقل تا روز 21 جولای، ادامه خواهد داشت. با این حال، مهاجران تایید شده (دارندگان «COPR») اکنون می‌توانند وارد کانادا شوند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

رویکرد محتاط‌تر در تلاش برای شکست کووید19 و رویکرد سیاسی دولت فعلی در تمدید محدودیت‌ها نقش داشته است

دولت کانادا هفته گذشته اعلام کرد که محدودیت‌های سفر برای مسافران بین الملل (از جمله آمریکا) حداقل تا روز 21 جولای، ادامه خواهد داشت. با این حال، مهاجران تایید شده (دارندگان «COPR») اکنون می‌توانند وارد کانادا شوند. به علاوه، مسافرانی که کاملا واکسینه شده اند، ملزم به قرنطینه اجباری نخواهند بود.

محدودیت های سفر کانادا از مارس 2020 اعمال شده، و از آن زمان، هر ماه تمدید شده است. در بیشتر موارد، عموم مردم کانادا از این محدودیت‌های مرزی برای کاهش شیوع کرونا حمایت کرده اند.

طی هفته های اخیر صاحبان بیزینس کانادا و سیاستمداران کانادایی و آمریکایی از دولت فدرال خواستار لغو برخی از محدودیت‌ها شدند.

به علاوه، تعداد موارد کووید19 به طور قابل توجهی در حال کاهش است و حدود نیمی از جمعیت کانادا حداقل دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

از این رو، انتظار می‌رفت که کانادا در اعمال محدودیت‌های سفر، تجدید نظر کند. اما این قوانین کماکان برای یک ماه دیگر تمدید شدند.

تصمیم کانادا برای تمدید محدودیت‌ها به دو دلیل اساسی می‌باشد:

1. دولت کانادا تصمیم گرفته است رویکرد محتاط‌تری در تلاش برای شکست کووید19 داشته باشد. با توجه به اینکه این کشور با روند فعلی احتمالاً تا تابستان آینده به حالت عادی باز خواهد گشت، دلیلی برای گشایش زودتر مرزها وجود ندارد. درواقع کانادا قصد دارد محدودیت‌ها را تا واکسینه شدن حدوداً کل جمعیت خود، و کاهش چشمگیر موارد کووید19 جدید، ادامه دهد.

2. گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نخست وزیر کانادا، آقای «جاستین ترودو»، در حال تصمیم گیری درباره برگزاری انتخابات فدرال در نیمه دوم سال 2021 است. در صورتی که کانادا موفق به شکست کرونا شود، آقای «ترودو» با پشتیبانی عمومی بیشتری روبرو خواهد شد که او را به دور سوم نخست وزیری سوق خواهد داد. از آنجا که کانادایی‌ها از محدودیت‌های مرزی حمایت می‌کنند، تمدید محدودیت‌ها می‌تواند بخشی از رویکرد سیاسی آقای «ترودو» در حوالی انتخابات باشد.

با این همه، کانادا اخیراً ورود دارندگان «تأییدیه اقامت دائم» (COPR) را به کانادا آزاد کرده است. به علاوه، افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند، در صورتی که علائم کرونا را نداشته باشند و برنامه دقیقی برای قرنطینه احتمالی خود ارائه دهند، از انجام قرنطینه اجباری معاف خواهند شد. این مسائل نشان می‌دهد که کانادا در حال بهبود از شرایط کووید19 است و به زودی به حالت عادی باز خواهد گشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar