دفتر کنپارس در تورنتو  پذیرای شماست
03 می 2017 - 0:00
بازدید 516
9

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که در پاسخ به درخواست های علاقه مندان، شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس دفتر خود را در تورنتو نیز راه اندازی کرد که آماده پاسخگویی به سوالات مهاجرتی شما خواهد بود. شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس مفتخر است در دفاتر تهران، اصفهان، ونکوور، مونترال و از این پس تورنتو خدمات مهاجرت خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که در پاسخ به درخواست های علاقه مندان، شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس دفتر خود را در تورنتو نیز راه اندازی کرد که آماده پاسخگویی به سوالات مهاجرتی شما خواهد بود.

شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس مفتخر است در دفاتر تهران، اصفهان، ونکوور، مونترال و از این پس تورنتو خدمات مهاجرت خود را به ایرانیان و سایر پارسی زبانان ارائه نماید.

 این دفتر خدمات مهاجرتی در تورنتو به نشانی و با شماره تلفن زیر می باشد: 

Tel: +1 289 7800757
5000 YONGE St., Suite 1901,
North York, Ontario, Canada
M2N 7E9

 

لازم به ذکر است که مراجعه حضوری فقط با وقت قبلی ممکن است. 


کنپارس با برخورداری از تیمی کارآمد از وکلا و مشاورین مهاجرت، همواره تلاش کرده است تا با تاکید بر مهاجرت آگاهانه و هدفمند، در مسیر آگاهی بخشی به متقاضیان و تغییر در فرهنگ مهاجرت گام بردارد. از آنجایی که تصمیم به «مهاجرت» تصمیم بزرگی است و تنها زمانی عاقلانه است که هدفی مشخص در زمینه کار، تحصیل و تجارت داشته، این شرکت شعار اولیه خود در سال ۲۰۰۶ را اینگونه اعلام کرد: «مهاجرت شما هدف ما نیست؛ ما به موفقیت شما در سرزمین جدید می اندیشیم.»
 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar