دعوت به سمینار آنلاین در مورد پروژه تجاری مسکونی نیکان در مونترآل
18 جولای 2018 - 1:08
بازدید 407
11

چندی پیش در همین وب سایت از علاقمندان به مشارکت در یک پروژه سرمایه گذاری در مونترال دعوت کردیم. خوشبختانه از سوی علاقمندان استقبال خوبی شد و با توجه به اندازه پروژه عملا از جذب سرمایه گذار بیشتر احتراز کردیم. این پروژه قرار بود شامل سه طبقه مسکونی (۱۲ واحد) و یک طبقه تجاری باشد.  […]

ارسال توسط :
پ
پ

چندی پیش در همین وب سایت از علاقمندان به مشارکت در یک پروژه سرمایه گذاری در مونترال دعوت کردیم. خوشبختانه از سوی علاقمندان استقبال خوبی شد و با توجه به اندازه پروژه عملا از جذب سرمایه گذار بیشتر احتراز کردیم.

این پروژه قرار بود شامل سه طبقه مسکونی (۱۲ واحد) و یک طبقه تجاری باشد.  پس از ارایه نقشه ها به شهرداری در میانه ماه جون، کمیته بررسی کننده از پروژه بسیار استقبال کرد و در همان جلسه پیشنهاد کردند که با وجود اینکه پیش از این به ما در مورد چهار طبقه موافقت کرده اند و به طور عادی بیش از این نمی توانسته اند توصیه کنند، اما با توجه به تحولاتی که قرار است در منطقه اتفاق بیفتد و نیز موقعیت خاص پروژه، در صورت تمایل ما حاضرند با طبقات بسشتر و واحدهای بیشتری توافق کنند. نهایتا نقشه های مربوطه برای ۷ طبقه شامل ۲۷ واحد مسکونی و یک طبقه تجاری برای صدور مجوز ساخت به شهرداری آماده شده است که با توجه به مذاکرات انجام شده بعید است مشکلی برای صدور پروانه ساخت داشته باشیم. 

برآورد هزینه تمام شده این پروژه حدود شش میلیون دلار بر آورد می شود که از سوی سرمایه گذاران علاقمند با توجه به شرایط زیر پرداخت می شود:

۱- اولویت مشارکت با موکلین کنپارس است 

۲- حداقل سرمایه گذاری در پروژه صد هزار دلار کاناداست  

علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از مشخصات دقیق پروژه و چگونگی مشارکت می توانند در سمینار آنلاینی (وبینار) که روز جمعه بیستم جولای ۲۰۱۸ برابر با ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۸ شب به وقت تهران اجرا می شود شرکت کنند. 

برای ثبت نام در این وبینار می توانید از لینک زیر استفاده کنید 

https://www.bigmarker.com/canpars-immigration/3-2018-07-20-11-30-am 

  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar