دعوت از ۱۰۲ متقاضی اکسپرس انتری فرانسه‌زبان برای نامزدی انتاریو
06 می 2021 - 13:59
بازدید 536
16

مدعوین از طریق زیرشاخه نیروی کار متخصص فرانسه‌زبان دعوت شدند. انتاریو در روز 4 می، از 102 متقاضی دوزبانه اکسپرس انتری برای درخواست نامزدی استانی دعوت به عمل آورد. مدعوین از طریق زیرشاخه «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» (FSSW) تحت «اکسپرس انتری انتاریو» دعوت شدند. متقاضیان نیاز به پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری، و امتیاز […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدعوین از طریق زیرشاخه نیروی کار متخصص فرانسه‌زبان دعوت شدند.

انتاریو در روز 4 می، از 102 متقاضی دوزبانه اکسپرس انتری برای درخواست نامزدی استانی دعوت به عمل آورد.

مدعوین از طریق زیرشاخه «نیروی کار متخصص فرانسه زبان» (FSSW) تحت «اکسپرس انتری انتاریو» دعوت شدند. متقاضیان نیاز به پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری، و امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) بین 458 تا 467 داشتند.

«FSSW» یک «برنامه انتخاب استانی» (PNP) پیشرفته است؛ به این معنا که با سیستم اکسپرس انتری همسو می‌باشد. افرادی که در این انتخاب، «دعوتنامه NOI» دریافت کردند، پروفایل خود را بین تاریخ 4 مارس 2020 و 4 می 2021 ایجاد کرده بودند.

مدعوین اکنون 45 روز تقویمی فرصت دارند تا درخواست خود برای نامزدی استانی را ارسال کنند.

این سومین انتخاب «FSSW» در سال 2021 است، که مجموع دعوتنامه‌های صادر شده تحت این زیرشاخه را به 374 مورد می‌رساند. اولین انتخاب «FSSW» در روز 13 ژانویه، و دومین انتخاب در روز 3 مارس برگزار شد.

 

شرایط مورد نیاز

اولین مرحله پس از دریافت دعوتنامه، بررسی صلاحیت متقاضیان است؛ دریافت دعوتنامه تضمین کننده نامزدی استانی نمی‌باشد.

به طور کلی، برای دریافت نامزدی، متقاضیان باید واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) یا «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP) باشند. شرایط خاص مورد نیاز به برنامه‌ای که «OINP» در آن افراد را ارزیابی می‌کند، بستگی دارد.

متقاضیان به نمره «CLB» حداقل 7 در فرانسه، و 6 در انگلیسی نیاز دارند. «OINP» همچنین از افراد می‌خواهد که نشان دهند بودجه کافی برای تأمین هزینه‌های اسکان و استقرار در انتاریو را دارند.

 

مزایای «PNP»

«PNP» به استان‌های کانادا اجازه می‌دهد تا از متقاضیان مهاجرتی دعوت به عمل آورند که ممکن است برای بازارهای کار منطقه‌ای آنها مناسب باشند.

متقاضیان اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت می‌کنند، «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) در انتخاب فدرال آتی، برای آنها تضمین خواهد شد. با نامزدی استانی، متقاضیان همچنین 600 امتیاز «CRS» فوق العاده دریافت می‌کنند. (بیش از امتیاز کافی برای دریافت «ITA» در میانگین انتخاب‌های «تمام برنامه‌ای» یا مختص «PNP»).

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar