دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری در اولین انتخاب سال نوا اسکوشیا
24 ژانویه 2021 - 12:20
بازدید 433
8

دعوتنامه ها از طریق زیرشاخه «اولویت های بازار کار» استان ارسال شدند نوا اسکوشیا در روز 19 ژانویه، از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی و اقامت دائم، از طریق زیرشاخه «اولویت های بازار کار» اقدام کنند. «برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا» (NSNP) تعداد دعوتنامه های صادر شده در این انتخاب را اعلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

دعوتنامه ها از طریق زیرشاخه «اولویت های بازار کار» استان ارسال شدند

نوا اسکوشیا در روز 19 ژانویه، از متقاضیان مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی و اقامت دائم، از طریق زیرشاخه «اولویت های بازار کار» اقدام کنند.

«برنامه انتخاب استانی نوا اسکوشیا» (NSNP) تعداد دعوتنامه های صادر شده در این انتخاب را اعلام نکرد.

زیرشاخه «اولویت های بازار کار» با سیستم اکسپرس انتری مرتبط است. به این ترتیب، افرادی که دعوتنامه دریافت کرده اند، باید دارای پروفایل معتبری در سیستم اکسپرس انتری فدرال باشند. «NSNP» قادر به انتخاب متقاضیان واجد شرایط از استخر اکسپرس انتری است که نیازهای بازار کار استان را برآورده می کنند.

در این انتخاب، متقاضیان باید در کد شغلی 1114 سابقه کار داشته باشند. در انتخاب های اخیر این زیرشاخه، برنامه نویسان و توسعه دهندگان رسانه، نیروی کار صنعت خودرو، و پرستاران مورد توجه قرار گرفته اند.

برای دریافت دعوتنامه، متقاضیان باید نامه ای از «NSNP» را از طریق اکسپرس انتری دریافت کنند. افراد دعوت شده باید دارای حداقل سابقه کاری در زیرشاخه اکسپرس انتری که واجد شرایط آن هستند، باشند. به علاوه، باید پول کافی برای استقرار در نوا اسکوشیا و پرداخت هزینه های لازم را داشته باشند.

برای درخواست نامزدی استانی، متقاضیان باید نامه های مرجع از کارفرمایان خود را ارائه دهند، و حداقل چهار سال سابقه کار به عنوان یک افسر مالی داشته باشند. متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی باشند، یا حداقل یک برنامه 3 ساله را در موسسات آموزشی گذرانده باشند.

آنها همچنین باید نمره (CLB) 9 یا بالاتر در انگلیسی داشته باشند. این مورد نسبت به انتخاب گذشته (که نیاز به «CLB» 5 بود) به مراتب بالاتر است.

کسانی که در انتخاب اخیر، دعوتنامه دریافت کرده اند، باید تا روز 18 فوریه 2021، درخواست خود را ارسال کنند. متقاضیان لازم است یک نسخه از مدارک زبان، مدرک تحصیلی، و مدرک استخدام خود را به همراه داشته باشند.

 

اکسپرس انتری

«اکسپرس انتری» سیستم مورد استفاده دولت فدرال برای مدیریت برنامه های اقامت دائم است، که در درجه اول، برای سه برنامه اصلی گروه اقتصادی استفاده می شود:

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال (FSWP)
  • برنامه نیروی کار ماهر فدرال(FSTP)
  • برنامه تجربه کانادایی (CEC)

 

متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری، بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، و توانایی زبان ارزیابی شده، و براساس امتیازات «سیستم جامع رتبه بندی»(CRS)  رتبه بندی می شوند.

«اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از طریق انتخاب های اکسپرس انتری، از متقاضیان عالی رتبه دعوت به عمل می آورد.

به افرادی که نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز «CRS» فوق العاده تعلق می گیرد، و دریافت «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) در انتخاب اکسپرس انتری آتی، برای آنها تضمین می شود.

 

منبع خبر: novascotiaimmigration.com, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar