دعوت آلبرتا از 148 متقاضی اکسپرس انتری برای برنامه استانی
25 نوامبر 2019 - 17:52
بازدید 304
5

استان آلبرتا از طریق برنامه انتخابی مهاجرتی استانی خود از 148 متقاضی اکسپرس انتری برای ارائه درخواست اقامت دائم دعوت کرد. متقاضیان اکسپرس انتری که در دوره انتخابی 6 نوامبر انتخاب شدند، برای دریافت دعوتنامه، علاوه بر دیگر الزامات، در سیستم امتیاز بندی جامع حداقل به 400 امتیاز نیاز داشتند. سیستم اکسپرس انتری، استخر رقابتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان آلبرتا از طریق برنامه انتخابی مهاجرتی استانی خود از 148 متقاضی اکسپرس انتری برای ارائه درخواست اقامت دائم دعوت کرد.

متقاضیان اکسپرس انتری که در دوره انتخابی 6 نوامبر انتخاب شدند، برای دریافت دعوتنامه، علاوه بر دیگر الزامات، در سیستم امتیاز بندی جامع حداقل به 400 امتیاز نیاز داشتند.

سیستم اکسپرس انتری، استخر رقابتی متقاضیان را در سه برنامه مهاجرتی اصلی مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر، نیروی کار متخصص و تجربه کانادایی.

متقاضیان اکسپرس انتری امتیاز خود را در سیستم امتیاز بندی جامع بر اساس عوامل سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، تحصیلات و مهارت های زبان و به علاوه، دیگر عوامل مانند انتخاب استانی، دریافت می کنند.

در صورتیکه متقاضی از برنامه های استانی دعوتنامه دریافت کرده باشد، 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع امتیازبندی CRS دریافت خواهد کرد درنتیجه این افزایش امتیاز، صدور دعوتنامه از سوی دولت کانادا را برای فرد تضمین می کند.

برای این که افراد برای انتخاب استانی در نظر گرفته شوند، باید در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar