دسترسی نامحدود به مقالات سایت برای یک هفته
26 ژانویه 2012 - 17:55
بازدید 484
5

آن دسته از دوستان که علاقه‌مند هستند به مقالات گذشته (مقالاتی که بیش از ۶ ماه از تاریخ انتشار آنها تا تاریخ روز می‌گذرد) سایت دسترسی داشته باشند اطلاع می دهیم که برای حدود یک هفته این امکان فراهم است. با خبرنامه‌ این هفته کنپارس (شماره ۸۴) کد کوپنی اعلام می‌شود که در صورت ثبت […]

ارسال توسط :
پ
پ

آن دسته از دوستان که علاقه‌مند هستند به مقالات گذشته (مقالاتی که بیش از ۶ ماه از تاریخ انتشار آنها تا تاریخ روز می‌گذرد) سایت دسترسی داشته باشند اطلاع می دهیم که برای حدود یک هفته این امکان فراهم است.

با خبرنامه‌ این هفته کنپارس (شماره ۸۴) کد کوپنی اعلام می‌شود که در صورت ثبت آن در بخش myCanpars دسترسی شما از شنبه تا جمعه هفته آینده نامحدود خواهد شد. البته بدیهی‌ست که برای استفاده از این امکان باید ابتدا در سایت لاگ-این کنید.

لازم به یادآوری است که دسترسی به مقالات سایت برای مدت دوهفته از تاریخ انتشار برای همه امکان‌پذیر است و در این فاصله برای مطالعه آنها نیازی به لاگ-این کردن نیست اما در صورتی‌که لاگ-این نکنید امتیازی هم دریافت نخواهید کرد. بعد از دوهفته، دسترسی به مقالات تا ۶ ماه بعد از انتشار برای کسانی‌که لاگ-این می‌کنند باز هم امکان‌پذیر است اما بعد از این مدت فقط موکلین شرکت و یا کسانی‌که عضویت ویژه سایت را دارند می‌توانند به متن کامل مقالات قدیمی‌تر دسترسی داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar