دسترسی بدون محدودیت همسران موکلین کنپارس به مطالب سایت
04 نوامبر 2011 - 17:42
بازدید 225
7

به اطلاع همه موکلین محترم شرکت می‌رساند که بر اساس تصمیم جدید مدیریت شرکت به منظور تشویق همسران موکلین به مطالعه مداوم مطالب سایت و مشارکت در زمینه آماده‌سازی همه اعضا خانواده برای مهاجرت، این افراد می‌توانند نظیر متقاضیان اصلی، با اکانت مستقل به همه مطالب سایت دسترسی داشته باشند. برای این کار لازم است […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع همه موکلین محترم شرکت می‌رساند که بر اساس تصمیم جدید مدیریت شرکت به منظور تشویق همسران موکلین به مطالعه مداوم مطالب سایت و مشارکت در زمینه آماده‌سازی همه اعضا خانواده برای مهاجرت، این افراد می‌توانند نظیر متقاضیان اصلی، با اکانت مستقل به همه مطالب سایت دسترسی داشته باشند.

برای این کار لازم است که همسران موکلین، به طور مستقل در سایت ثبت نام کنند. سپس اطلاعات اکانت خود (منظور ایمیلی‌ست که از طریق آن وارد سایت می‌شوند) به [email protected] اطلاع دهند یا با دفتر تهران تماس گرفته و این اکانت را به این دفتر اطلاع دهند. دسترسی آنها در اسرع وقت ارتقا پیدا خواهد کرد.

افزایش سطح دسترسی به مطالب سایت یک حسن دیگر هم دارد و آن امکان افزایش امتیاز برای همسران موکلین است. همانطور که پیشتر به اطلاع شما رسیده بود، همسران موکلین می‌توانند به طور مستقل امتیاز جمع‌آوری کنند و در اینده از این امتیازات برای دسترسی به سرویس‌های مختلف نظیر تمدید عضویت سایت (بعد از پایان قرارداد با کنپارس)، شرکت در نشست‌های تخصصی و سایر خدمات استفاده کنند.

هدف کنپارس این است که همه اعضا خانواده خود را برای مهاجرت موفق به کانادا آماده کنند و امیدواریم این فرصت جدید، گامی در این جهت باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar