در سیستم مهاجرتی کانادا ویزای لاتاری (قرعه کشی) وجود ندارد و دروغ محض است
19 ژوئن 2018 - 20:02
بازدید 414
6

این روزها در فضای مجازی عده ای به دنبال کلاهبرداری از مردم بی اطلاعند به بهانه اقامت کانادا آن هم از روش لاتاری. برای مردمی که در مورد لاتاری آمریکا شنیده اند و می دانند که سالانه تعدادی (۵۰ هزار نفر) به صرف ثبت نام اینترنتی در لاتاری سالانه آمریکا گرین کارت دریافت می کنند، […]

ارسال توسط :
پ
پ

این روزها در فضای مجازی عده ای به دنبال کلاهبرداری از مردم بی اطلاعند به بهانه اقامت کانادا آن هم از روش لاتاری.

برای مردمی که در مورد لاتاری آمریکا شنیده اند و می دانند که سالانه تعدادی (۵۰ هزار نفر) به صرف ثبت نام اینترنتی در لاتاری سالانه آمریکا گرین کارت دریافت می کنند، این خبر دروغ که کانادا هم قرار است سالی ۱۰۰ هزار نفر را از طریق قرعه کشی اقامت دهد باورپذیر است. این روزها تب مهاجرت به هر دلیل بالاست و افراد آماده اند که پول خود را به کسی بدهند که وعده های شیرین می دهد و از روشهای آسان صحبت می کند. 

توجه کنید سیستم لاتاری نه در کانادا هست و نه می تواند باشد. فلسفه مهاجرت در کانادا با آنچه در طراحی سیستم مهاجرتی آمریکا به کار گرفته شده است کاملا تفاوت دارد و چنین موضوعی در سیستم مهاجرتی کانادا امکان وقوع ندارد بنابراین نه الان هست و نه می تواند در آینده باشد. هر آنچه در مورد لاتاری پی آر کانادا شنیده اید و یا می شنوید دروغ محض است.

این شایعه البته دلیل دیگری هم برای شنیده شدن و باورپذیر شدن دارد و آن هم سیستمی است که کانادا به غلط در مورد برنامه اسپانسرشیپ پدران و مادران استفاده می کند. کسی که در کانادا درآمد کانادایی دارد می تواند در شرایطی پدر و مادر خود را اسپانسر کند و برای آنها اقامت بگیرد. کانادا تنها سالی ده هزار پرونده در این برنامه می پذیرد. پیش از این روش این بود که همه پرونده ها ارسال می شد و مازاد آنرا بر می گرداندند اکنون اما از متقاضیان یعنی همان افراد مقیم و شهروند کانادا که قرار است پدر و مادر خود را اسپانسر کنند و شرایط لازم را هم دارند می خواهند که فرمی را در سایت تکمیل کنند و پس از یکی دو ماه ده هزار درخواست را با قرعه کشی انتخاب می کنند و به آنها می گویند که پرونده پدر و مادر را بفرستند.

این سیستم قرعه کشی هیچ نسبتی با سیستم قرعه کشی برای دادن اقامت ندارد و این عملا سیستم نوبت دهی برای پرونده افراد است. در هر صورت فرد متقاضی اسپانسر کردن پدر و مادر باید شرایط لازم را داشته باشد و اگر در قرعه کشی هم قبولی بگیرد معنی آن دریافت اقامت برای پدر و مادر نیست و تنها حق دارد پرونده را برای بررسی بفرستد.

خلاصه اینکه به هیچ عنوان در سیستم مهاجرتی کانادا چیزی به نام لاتاری وجود ندارد و امکان اینکه کسی با قرعه کشی اقامت کانادا بگیرد وجود ندارد و این حربه جدید کلاهبرداران برای بردن پول شماست. هشیار باشید.   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar