در سرزمـین جدید هم بیمه باشید
01 می 2019 - 21:46
بازدید 326
9

آیا می دانید که کنپارس نماینده رسمی سازمان تامین اجتماعی ایران در کانادا ست؟ سازمان تامین اجتماعی ایران، کنپارس را به عنوان نماینده رسمی و تام الاختیار این سازمان در امور بیمه ایرانیان خارج از کشور (کانادا) معرفی کرده است. بر همین اساس، تمامی ایرانیان شاغل و غیر شاغل خارج از کشور می توانند از […]

ارسال توسط :
پ
پ

آیا می دانید که کنپارس نماینده رسمی سازمان تامین اجتماعی ایران در کانادا ست؟

سازمان تامین اجتماعی ایران، کنپارس را به عنوان نماینده رسمی و تام الاختیار این سازمان در امور بیمه ایرانیان خارج از کشور (کانادا) معرفی کرده است.

بر همین اساس، تمامی ایرانیان شاغل و غیر شاغل خارج از کشور می توانند از خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور سازمان تامین اجتماعی برخوردار و از مزایای آن بهره مند شوند.

گفتنی است یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های نیروهای کار متخصص که به دنبال زندگی و کار در سرزمین جدید هستند، قطع پرداخت حق بیمه و وقفه در سوابق  بیمه ای ایشان است و با این خدمت ارزنده، ایرانیان می توانند پس از مهاجرت نیز بر اساس مقررات بیمه ایرانیان خارج از کشور خود را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه نمایند و با پرداخت حق بیمه خود از مزایای آن بهره مند شوند. این خدمات شامل خدمات درمانی، مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگان و مستمری بازماندگان می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar