دریافت مجوز اداره مهاجرت کبک برای نمایندگی متقاضیان مهاجرت به این استان
29 ژانویه 2011 - 18:24
بازدید 439
4

همانطور که پیشتر از طریق همین سایت اعلام کرده بودیم، تمام مشاوران و وکلای مهاجرت که نمایندگی متقاضیان مهاجرت به کبک را برعهده دارند از تاریخ دوم فوریه ۲۰۱۱ (سیزدهم بهمن ماه ۱۳۸۹) باید برای نمایندگی، مجوز خاص این استان را داشته باشند که به دلیل نیاز به تامین برخی از شرایط، تعداد زیادی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر از طریق همین سایت اعلام کرده بودیم، تمام مشاوران و وکلای مهاجرت که نمایندگی متقاضیان مهاجرت به کبک را برعهده دارند از تاریخ دوم فوریه ۲۰۱۱ (سیزدهم بهمن ماه ۱۳۸۹) باید برای نمایندگی، مجوز خاص این استان را داشته باشند که به دلیل نیاز به تامین برخی از شرایط، تعداد زیادی از این افراد و شرکت‌ها برای دریافت آن، حداقل تا تاریخ اعلام شده با مشکل روبرو خواهند شد.

خوشبختانه کنپارس از مدت‌ها قبل پیگیر دریافت این مجوز و انجام امور قانونی مربوطه بود و نهایتا در هفته گذشته این مجوز رسمی به شماره ۱۱۰۲۳ برای مدیریت این شرکت، آقای علی مختاری صادر شد. بدین ترتیب به اطلاع موکلین و سایر علاقه‌مندان می‌رساند که کنپارس چون همیشه با قوت و قدرت و بدون هیچ مشکلی به فعالیت‌های خود در زمینه کبک ادامه خواهد داد.

به آن دسته از متقاضیان که قصد ارائه درخواست به استان کبک از طریق مشاوران و وکلای مهاجرت را دارند یا پیشتر چنین کرده‌اند اکیدا توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی، از داشتن مجوز استانی مشاور مهاجرتی خود اطمینان حاصل کنند چون دولت کبک قصد دارد در این زمینه قانون را با قوت اجرا نماید.

همچنین، کنپارس آمادگی دارد تا به آن دسته از مشاورین مهاجرت که فعالیت قانونی انجام می‌دهند اما تا تاریخ اعلام شده قادر به دریافت مجوز نشده‌اند همیاری رساند.

برای اطلاع از جزییات نحوه بازانتشار و استفاده از مطالب سایت اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar