دریافت اقامت کانادا با بخت آزمایی و لاتاری ممکن نیست
31 ژانویه 2018 - 22:22
بازدید 590
8

در اخبار آمده است که تعدادی از متقاضیان کشورهای غنا و نیجریه که قصد مهاجرت به کانادا را داشتند، در دام وب سایت های کلاهبردار افتاده اند؛ وب سایت هایی با عنوان  “Canadian Visa Lottery Application 2018/2019” افراد را ترغیب به تکمیل فرم هایی می کنند که اقامت دائم کانادا را از طریق بخت آزمایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در اخبار آمده است که تعدادی از متقاضیان کشورهای غنا و نیجریه که قصد مهاجرت به کانادا را داشتند، در دام وب سایت های کلاهبردار افتاده اند؛ وب سایت هایی با عنوان  “Canadian Visa Lottery Application 2018/2019” افراد را ترغیب به تکمیل فرم هایی می کنند که اقامت دائم کانادا را از طریق بخت آزمایی یا لاتاری به دست آورند.  

این وب سایت ها که قطعاً از سوی موسسات کلاهبردار طراحی شده اند، با تشویق افراد برای تکمیل فرم های لاتاری کانادا قصد فریب متقاضیان را دارند و در قسمت هایی از فرم از افراد خواسته شده تا اطلاعات تماس شامل تلفن و آدرس خود را وارد کنند؛ واضح است که ارائه اطلاعات شخصی  به این وب سایت ها کاملاً اشتباه است.

دولت کانادا هرگز سیستم مهاجرتی خود را مبنی بر بخت آزمایی یا همان لاتاری همانند سیستم مهاجرتی آمریکا قرار نداده است.

مهاجرت به کانادا فقط و فقط از طریق برنامه های مهاجرت دولت فدرال یا برنامه های مهاجرتی دولت های استانی (10 استان و 3 قلمرو) امکان پذیر است و هیچ موسسه، سازمان یا کارمند اداره مهاجرت، مجوز ایجاد برنامه مهاجرتی را ندارد.

به نظر می رسد که بازار داغ مهاجرت به کانادا فقط در ایران آشفته نیست و در سایر نقاط جهان هم افراد سودجو در حال سوء استفاده از متقاضیان مهاجرت هستند. همین هفته گذشته بود که متوجه شدیم فردی با جعل کارت افسر اداره مهاجرت کانادا، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به کانادا کرده است.

با نگاهی اجمالی به صفحه اول وب سایت کنپارس می توانید درباره برنامه های مهاجرتی فدرال و استانی کانادا بیشتر بدانید.

برای حفاظت از خود در برابر متقلبین حوزه مهاجرت به این صفحه از وب سایت وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا مراجعه کنید.

اگر متوجه کلاهبرداری در وب سایت ارائه دهنده خدمات مهاجرت شده اید، به این نشانی گزارش دهید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar