درخواست ویزای موقت ایرانیان هم در آنکارا بررسی می شود
29 آوریل 2012 - 10:49
بازدید 266
6

   اداره مهاجرت در سایت خود رسما اعلام کرده است که بخش ویزای سفارت کانادا در تهران را بسته است و از این پس درخواستهای ویزای ایرانیان در سفارت این کشور در آنکارا بررسی می شود. در این زمینه به نکات زیر توجه شود:   ۱- ویزای اقامت دایم پیش از این نیز در ایران […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 اداره مهاجرت در سایت خود رسما اعلام کرده است که بخش ویزای سفارت کانادا در تهران را بسته است و از این پس درخواستهای ویزای ایرانیان در سفارت این کشور در آنکارا بررسی می شود. در این زمینه به نکات زیر توجه شود:

 

۱- ویزای اقامت دایم پیش از این نیز در ایران صادر نمی شد و مسوولیت آن به سفارت کانادا در آنکارا واگذار شده بود که البته بخشی از آنرا نیز ورشو انجام می داد.

 ۲- ایرانیانی که در داخل ایران زندگی می کنند باید درخواست ویزای موقت خود را شامل ویزای بازدید؛ دانسجویی و کار را به سفارت کانادا در آنکارا ارسال کنند. 

 ۳- ایرانیانی که در خارج از ایران زندگی می کنند می توانند برای دریافت ویزای کانادا به هر سفارتخانه و یا کنسولگری این کشور در سراسر جهان مراجعه کنند.

 ۴- برای درخواست ویزای کانادا نیازی به ارسال اصل پاسپورت نیست و در صورت موافقت با ویزا در مورد چگونگی ارسال پاسپورت متقاضی طی نامه ای  مطلع خواهد شد.

 ۵- درخواستهایی که قبلا به سفارت کانادا در تهران تحویل شده اند به سفارت کانادا در آنکارا ارسال شده اند و از آن سفارت با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar