درخواست نمره آیلتس جنرال از متقاضیان لیست ۳۸ گانه که قبلا آکادمیک داده اند
16 فوریه 2012 - 14:43
بازدید 327
7

 علی مختاری؛ بخش اداره مهاجرت سفارت کانادا در ورشو که سخت مشغول کم کردن آمار پرونده های گروه نیروی متخصص از لیست ۳۸ گانه است. اخیرا در بعضی پرونده ها از کسانی که قبلا آیلتس آکادمیک ارایه کرده اند درخواست کرده است که در اولین فرصت برای آیلتس جنرال ثبت نام کنند و برگه ثبت […]

ارسال توسط :
پ
پ

 علی مختاری؛

بخش اداره مهاجرت سفارت کانادا در ورشو که سخت مشغول کم کردن آمار پرونده های گروه نیروی متخصص از لیست ۳۸ گانه است. اخیرا در بعضی پرونده ها از کسانی که قبلا آیلتس آکادمیک ارایه کرده اند درخواست کرده است که در اولین فرصت برای آیلتس جنرال ثبت نام کنند و برگه ثبت نام را برای اداره مهاجرت ارسال کنند. این اقدام از آنجا که در زمان ثبت پرونده این گروه بر اساس مقررات ارایه آیلتس جنرال اجباری نبود و آیلتس آکادمیک نیز پذیرفته بود غیر قابل قبول است اما متاسفانه شرایط برای اعتراض فراهم نیست.

نکته دیگر اینکه بعد از ارسال برگه ثبت نام گاه ایمیلی از اداره مهاجرت دریافت می شود که می گوید ما چک کرده ایم و این وقت شما اولین فرصت ممکن نیست. البته این می تواند با توجه به باز شدن ظرفیتها در مراکز آیلتس به دلیل کنسل شدن برخی نوبتها درست باشد اما رویه اداره مهاجرت بسیار آزاردهنده است. 

در هر صورت از دوستان متقاضی لیست ۳۸ گانه تقاضا می کنم در صورتی که نمره آیلتس آکادمیک داده اند از هم اکنون به فکر ثبت نام آیلتس جنرال باشند. آن دسته از دوستان هم که مدرک بیمه ارایه نکرده اند به فکر ارسال مدرک بیمه معتبر باشند که بهانه ها را خنثی کنند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar