نحوه درخواست برای مدرک شهروندی کانادا
12 فوریه 2022 - 10:20
بازدید 609
8
اکنون زمان بسیار خوبی برای ارائه درخواست برای مدرک شهروندی کانادا است. شهروندی کانادا در میان بی‌اعتمادی روزافزون در سراسر جهان، در حال ارزشمندتر شدن است.
ارسال توسط :
پ
پ

اکنون زمان بسیار خوبی برای ارائه درخواست برای مدرک شهروندی کانادا است. شهروندی کانادا در میان بی‌اعتمادی روزافزون در سراسر جهان، در حال ارزشمندتر شدن است.

همه‌گیری کرونا همه جنبه‌های زندگی ما را مختل کرده و در کشورهای در حال توسعه و توسعه‌یافته به‌طور یکسان عدم اعتماد سیاسی به وجود آورده است.

شهروندی کانادا مزایای زیادی دارد از جمله اینکه امکان زندگی و کار در یکی از بهترین و باثبات‌ترین کشورهای جهان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید فرزندان خود را در کشوری بزرگ کنید که سیستم بهداشتی همگانی، آموزش باکیفیت، شرایط سیاسی و اقتصادی باثبات و فرصت‌های شغلی عالی را در کنار بسیاری از مزایای دیگر ارائه می‌دهد. با داشتن شهروندی کانادا شما صاحب گذرنامه کانادایی شده و می‌توانید به ۱۸۵ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.

به خاطر همین دلایل است که کانادایی‌ها به دنبال انتقال وضعیت شهروندی خود به فرزندانشان هستند که در خارج از کشور متولد شده‌اند. همین طور افرادی که پدر و مادر کانادایی دارند، اغلب برای شهروندی کانادا درخواست می‌دهند.

یک وکیل باتجربۀ مهاجرت به کانادا می‌تواند به شما کمک کند تا برای مدرک شهروندی درخواست دهید که با عنوان گواهی شهروندی کانادا نیز شناخته می‌شود. پیش از همه‌گیری کرونا، رسیدگی به درخواست‌های مربوط به مدرک شهروندی کانادا حدود پنج ماه طول می‌کشید، اما اکنون به دلیل تأخیرهای ناشی از همه‌گیری کرونا، این زمان طولانی‌تر شده است. بنابراین هر چه زودتر، درخواست خود را ارائه دهید تا بتوانید در اسرع وقت از مزایای شهروندی کانادا بهره‌مند شوید. یکی از مزایای اصلی استخدامِ یک وکیل باتجربه این است که او می‌تواند با حصولِ اطمینان از ارائه مدارک قوی از اشتباهات و تأخیرهای غیرضروری پیشگیری کند.

چگونه می‌توانم برای مدرک شهروندی کانادا اقدام کنم؟

به‌طور کلی، درخواست‌ها برای مدرک شهروندی توسط بزرگ‌سالانی ارسال می‌شوند که پدر یا مادرشان (یا هر دو) در کانادا متولد شده‌اند و فکر می‌کنند واجد شرایط شهروندی کانادا هستند اما کاملاً از این موضوع مطمئن نیستند. علاوه بر این، چنین درخواست‌هایی توسط پدر و مادرهای کانادایی و به نمایندگی از فرزندانشان که در خارج از کانادا متولد شده‌اند، ارسال می‌شوند.

اداره مهاجرت کانادا به مدارکی نیاز دارد که نشان دهند پدر یا مادرِ (یا هر دو) بیولوژیکی یا قانونیِ فرد در زمان تولدِ او، شهروند کانادا بوده است. از جملۀ این مدارک می‌توان به شناسنامۀ (گواهی تولد) پدر یا مادر، کارت شهروندی یا گواهی شهروندی اشاره کرد.

کل هزینه دولتی برای درخواست مدرک شهروندی، ۷۵ دلار کانادا است.

سپس اداره مهاجرت درخواست و مدارک ارسالی را بررسی می‌کند تا از کامل بودن آن‌ها اطمینان حاصل کند و یک تأییدیه مبنی بر دریافت مدارک برای متقاضی ارسال می‌کند. اگر پرونده شما پیچیدگی داشته باشد، ممکن است اداره مهاجرت برای دریافت اطلاعات یا مدارک بیشتر با شما تماس بگیرد. ممکن است این اداره برای رسیدگی به پرونده‌های پیچیده به زمان بیشتری هم نیاز داشته باشد.

به محض اینکه اداره مهاجرت درخواست شما را تائید کند، مدرک شهروندی کانادا را برای شما ارسال می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar