درباره امکان یا عدم امکان شرکت غیرموکلان در نشست‌های کنپارس
19 سپتامبر 2011 - 10:39
بازدید 463
9

دوستان زیادی با ارسال ایمیل به سایت یا از طریق طرح پرسش به وبلاگ آقایان مختاری و بسطامی و یا تماس تلفنی با دفاتر کنپارس در مورد شرایط شرکت غیرموکلان در نشست‌های دوم و سوم و یا امکان دریافت محتوای این نشست‌ها به صورت CD یا DVD سوال پرسیده‌اند. به این دوستان متذکر می‌شویم که […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوستان زیادی با ارسال ایمیل به سایت یا از طریق طرح پرسش به وبلاگ آقایان مختاری و بسطامی و یا تماس تلفنی با دفاتر کنپارس در مورد شرایط شرکت غیرموکلان در نشست‌های دوم و سوم و یا امکان دریافت محتوای این نشست‌ها به صورت CD یا DVD سوال پرسیده‌اند. به این دوستان متذکر می‌شویم که متاسفانه در هر دو مورد پاسخ منفی است.

نشست‌های دوم و سوم اساسا برای موکلین شرکت (یعنی کسانی‌که با کنپارس قرارداد دریافت خدمات دارند) طراحی شده است و بخشی از برنامه‌های جامع و مفصلی است که شرکت برای آماده‌سازی موکلین برای ورود به کانادا در نظر دارد و در قالب برنامه‌هایی در طول سال ارائه می‌شود. این برنامه‌ها حالت زنجیری و مکمل هم دارند مثلا بحث‌هایی که برای نشست‌های بعدی طراحی شده، ادامه بحث‌های این نشست‌ها است و نه تکرار آنها. هم‌اکنون برنامه‌ریزی مقدماتی تمامی نشست‌های کنپارس در قالب شرکت خدمات مهاجرتی و هم‌چنین دفتر مشاوره شغلی و کاریابی بین‌المللی تا تابستان سال ۲۰۱۲ انجام پذیرفته و در مرحله اصلاح و بازنگری است.

به دلیل اینکه خود حضور در این نشست‌ها و انتقال فضای مباحث برای موکلین ضروری تشخیص داده شده است، کنپارس تصمیم ندارد که این مباحث را بعدا در قالب ابزارهایی چون جزوات یا سی دی توزیع کند. البته احتمال دارد که از برخی از محتوای نشست‌ها در جاهای دیگر استفاده شود اما تمامی مباحث نشست‌ها توزیع مجدد نخواهند شد.

برای دوستانی که موکل شرکت نیستند، حضور در نشست اول را توصیه می‌کنیم که مباحث آن برای انجام یک کاریابی موفق در کانادا بسیار ضروری است و فقدان اطلاعات لازم در این باره، یکی از مهم‌ترین دلایل ورود دیرهنگام ایرانیان به بازار کار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar