داوری کنید، جایزه بگیرید
09 آوریل 2013 - 0:14
بازدید 296
5

مرحله اول داوری مردمی چهارمین دوره مسابقه بزرگ اینترنتی هفت سین از امروز، ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود. به گزارش دفتر روابط عمومی و تبلیغات کنپارس با توجه به استقبال گسترده دوست‌داران فرهنگ و آیین ایرانی، مجریان این دوره از مسابقات مجبور به تغییراتی در روند مسابقه گردیدند و هیات داوران با توجه به پارامترهای مختلف […]

ارسال توسط :
پ
پ

مرحله اول داوری مردمی چهارمین دوره مسابقه بزرگ اینترنتی هفت سین از امروز، ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود.

به گزارش دفتر روابط عمومی و تبلیغات کنپارس با توجه به استقبال گسترده دوست‌داران فرهنگ و آیین ایرانی، مجریان این دوره از مسابقات مجبور به تغییراتی در روند مسابقه گردیدند و هیات داوران با توجه به پارامترهای مختلف از جمله خلاقیت، زیبایی و انتقال بار معنایی و با حداقل سخت‌گیری ممکن از میان افرادی که حداقل ۳ عکس از ۳ زاویه مختلف سفره خود را با ذکر مشخصات کامل‌شان برای شرکت در مسابقه ارسال کرده بودند، ۱۰۱ سفره را برای مرحله اول داوری انتخاب کرده است.

پس از پایان مرحله اول داوری که از روز دوشنبه ۱۹ فروردین تا روز آدینه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، ۱۵ سفره برتر به مرحله دوم رای گیری مردمی راه خواهند یافت و شرکت کنندگان در مسابقه تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با معرفی هر چه بهتر سفره خود، جز ۵ نفر برتر این دوره از مسابقات قرار بگیرند.

همچنین ۱۰ متن برگزیده نیز از تاریخ ۱۹ فروردین ماه تا ۳۰ اردیبهشت ماه در معرض رای مردم قرار خواهند گرفت و ۵ متن برگزیده به همراه ۵ سفره برتر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه معرفی خواهند شد.

برای رای به سفره‌ها به این صفحه بروید.

گفتنی است که شرکت کنندگان در بخش داوری هر چقدر رای بیشتری به سفره‌ها و متن‌های منتخب بدهند، شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز این بخش خواهند داشت.

جوایز برگزیدگان هر ۳ بخش در خرداد ماه سال جاری اهدا خواهد شد.

با رای به سفره‌های بیشتر در این صفحه، شانس خود برای انتخاب به عنوان داور برگزیده را افزایش دهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar