داوران منتخب سومین مسابقه هفت سین
11 می 2012 - 15:54
بازدید 398
9

 در ادامه اعلام اسامی برندگان مسابقه هفت سین نوبت به منتخبین داوری این مسابقه رسید. همان طور که اطلاع دارید مسابقه هفت سین در دو نوبت برگزار شده است. در نوبت اول شرکت کنندگان باید به پرسش‌های مسابقه پاسخ می‌دادند و در نوبت دوم برترین‌های مرحله اول، سفره‌های تزیین شده خود را به قضاوت عمومی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 در ادامه اعلام اسامی برندگان مسابقه هفت سین نوبت به منتخبین داوری این مسابقه رسید. همان طور که اطلاع دارید مسابقه هفت سین در دو نوبت برگزار شده است. در نوبت اول شرکت کنندگان باید به پرسش‌های مسابقه پاسخ می‌دادند و در نوبت دوم برترین‌های مرحله اول، سفره‌های تزیین شده خود را به قضاوت عمومی گذاشتند.اسامی برندگان نهایی که ۱۴ نفر هستند به مرور در حال اعلام شدن است و تا کنون در دو مرحله، اسامی نفرات چهارم تا چهاردهم اعلام شده است.

برای تقدیر از مخاطبانی که در داوری سفره‌ها مشارکت کردند با قید قرعه، ۷ نفر از میان رای‌دهندگان انتخاب شدند که در ادامه معرفی می‌شوند.

در مجموع، حدود ۲۱ هزار رای به سفره‌ها داده شده بود؛ هر رای یک فرصت شرکت در قرعه‌کشی بود و در نتیجه هر کس که رای بیشتری داده بود شانس بیشتری برای انتخاب شدن داشت. در نهایت این ۷ شرکت کننده که آدرس ایمیل آنها در اینجا آمده است برگزیده شدند:

[email protected]

[email protected]

maryam_j۱۳۶۱@yahoo.com

[email protected]

hrrd۸۲@gmail.com

shelman۲۰۰۲۲۰۰۰@yahoo.com

[email protected]

ضمن تبریک به این افراد از آنها می‌خواهیم که مشخصات کامل خود به همراه آدرس محل سکونت و تلفن تماس را از طریق همین آدرس ایمیل‌ها به آدرس [email protected] ارسال نمایند تا با آنها تماس گرفته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar