خرید بیزینس، جایگزین برنامه سرمایه گذاری کبک نیست
26 اکتبر 2018 - 1:11
بازدید 467
10

ویزای تجاری کانادا یا ویزای کار به فردی داده می شود که بیزینسی را خریداری یا راه اندازی کند.  پاسخ این سوال که آیا این ویزای کار تمدید می شود یا خیر، این است که اگر همان بیزینسی را که متعهد شده اید، انجام دهید، ویزای کار شما تمدید می شود. قطعا سوالی که در ادامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

ویزای تجاری کانادا یا ویزای کار به فردی داده می شود که بیزینسی را خریداری یا راه اندازی کند. 

پاسخ این سوال که آیا این ویزای کار تمدید می شود یا خیر، این است که اگر همان بیزینسی را که متعهد شده اید، انجام دهید، ویزای کار شما تمدید می شود.

قطعا سوالی که در ادامه مطرح می شود این است که آیا با خرید بیزنس می توان اقامت دائم کانادا را به دست آورد؟ پاسخ این است که در زمانی که می خواهید برای اقامت دائم اقدام کنید، بایستی واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرتی باشید.

توجه داشته باشید که تجربه ای که شما از انجام این بیزینس در کانادا کسب کرده اید، برای برنامه تجربه کبکی یا برنامه تجربه کانادایی قابل استفاده نیست و در چنین شرایطی، همسر شما و یا خود شما ممکن است در یکی از برنامه های مهاجرتی واجد شرایط باشید. حتی ممکن است بعد از تجربه بیزینس موفق در کانادا، سطح زبان شما به اندازه ای خوب شود که برای برنامه نیروی متخصص فدرال یا نیروی متخصص کبک اقدام کنید. 

تفاوت خرید بیزنس و برنامه سرمایه گذاری استان کبک در همین است که با خرید بیزینس نمی توان اقامت دائم را به دست آورد و اصولاً خرید بیزینس، جایگزین برنامه سرمایه گذاری کبک نیست و دوستان به اشتباه بر این باور هستند. 

بنابراین کسی که شرایط اقدام در برنامه سرمایه گذاری کبک را دارد، شکی نداشته باشد که بهترین راه برای گرفتن اقامت دائم کانادا را انتخاب کرده است.

نکته دیگر است که …

ویدیوی روبرو را نگاه کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar