خدمات ویژه کلینیک هانا به موکلین کنپارس
26 سپتامبر 2012 - 16:11
بازدید 212
8

 تازه‌واردان هر چه آماده‌تر باشند شروعی موفق‌تر در سرزمین جدید خواهند داشت؛ با جسمی سالم، چالاک و با نشاط، آمادگی در هر زمینه‌ای آسان‌تر و سریع‌تر حاصل می‌گردد. بر همین اساس، با توافق انجام شده با کلینیک تخصصی پزشکان هانا؛ موکلین کنپارس می‌توانند از خدمات متنوع این کلینیک تخصصی در زمینه‌های مختلفی بهره گیرند؛ به‌علاوه، […]

ارسال توسط :
پ
پ

 تازه‌واردان هر چه آماده‌تر باشند شروعی موفق‌تر در سرزمین جدید خواهند داشت؛ با جسمی سالم، چالاک و با نشاط، آمادگی در هر زمینه‌ای آسان‌تر و سریع‌تر حاصل می‌گردد.

بر همین اساس، با توافق انجام شده با کلینیک تخصصی پزشکان هانا؛ موکلین کنپارس می‌توانند از خدمات متنوع این کلینیک تخصصی در زمینه‌های مختلفی بهره گیرند؛ به‌علاوه، افزون بر دریافت کارت عضویت این کلینیک، با مراجعه به دفتر کاریابی کنپارس در تهران یک قطعه کارت طلایی یک میلیون ریالی نیز دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی کنپارس، با توافق انجام شده با کلینیک تخصصی هانا، از ابتدای مهرماه، موکلین این شرکت می‌توانند با دریافت رایگان کارت عضویت کلینیک هانا و بهره‌مندی از تخفیف ۱۵ درصدی در تمامی خدمات این کلینیک با مراجعه حضوری به دفتر کنپارس یک عدد کارت هدیه طلایی برای خدمات لیزر، RF، کاهش وزن و جوان‌سازی صورت دریافت نمایند.

گفتنی است در حال حاضر کلینیک هانا افزون بر خدمات پوست، مو و لیزر خدماتی از قبیل: مشاوره جراحی زیبایی سینه و شکم، مزوتراپی، درمان چاقی، درمان زخم‌های دیابتی و زخم بستر با استفاده از لیزر و کاهش چین و چروک و تحریک رشد موهای سر با استفاده از سلول‌های بنیادی(PRP) را ارایه می کند و به زودی خدمات جدیدی در حوزه معاینات پزشکی به متقاضیان مهاجرت به کانادا که در مرحله مدیکال هستند، ارایه خواهد کرد. لازم به یادآوری است که کلینیک هانا با همکاری چندین پزشک دارای فوق تخصص در حوزه‌هایی چون “داخلی،قلب و عروق،عفونی و جراحی” طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی را به مراجعین ارایه می‌دهد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات کلینیک هانا با شماره‌های ۲۲۶۵۶۴۳۵ و ۲۲۶۵۶۴۳۴ تماس گرفته و یا به نشانی جردن، بالاتر از خیابان تور، پلاک ۱۷۷ واحد ۳۰۲، کلینیک تخصصی پزشکان هانا مراجعه نمایند.

سایر علاقه‌مند نیز می‌توانند با دریافت کارت عضویت این کلینیک، از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar