خبر ویژه: آمار درخواست‌های رسیده برای فهرست مشاغل فدرال به‌روز شد
03 نوامبر 2010 - 16:44
بازدید 389
8

پیشتر در همین وب سایت آمار درخواست‌های رسیده برای مشاغل فهرست نیروی متخصص فدرال را که وزارت مهاجرت اعلام کرده بود به اطلاع شما رسانده بودیم. حال در فاصله‌ای کمتر از دو هفته این آمار به روز شده است و شما می‌توانید در همان صفحه نتایج جدید را مشاهده نمایید. همچنین در این مطلب تحلیلی […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیشتر در همین وب سایت آمار درخواست‌های رسیده برای مشاغل فهرست نیروی متخصص فدرال را که وزارت مهاجرت اعلام کرده بود به اطلاع شما رسانده بودیم. حال در فاصله‌ای کمتر از دو هفته این آمار به روز شده است و شما می‌توانید در همان صفحه نتایج جدید را مشاهده نمایید.

همچنین در این مطلب تحلیلی از فهرست مذکور بیان شده بود. همانطور که پیش‌بینی شده بود رشته «صاحبان مشاغل حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات تجاری به مدیران» با کد حرفه‌ای ( ۱۱۲۲ NOC) عملا با رسیدن به عدد ۹۴۰ و در فاصله ۶۰ پرونده تا سقف مورد پذیرش یعنی ۱۰۰۰ پرونده در آستانه بسته شدن قرار دارد و به نظر می‌رسد تنها کسانی‌که نمره آیلتس خود را در اختیار داشته و از نظر امتیاز مشکلی ندارند فرصت دارند تا برای این رشته تقاضا دهند.

رشته دیگری که جهش بسیار چشم‌گیری داشته پرستاری با کد ۳۱۲۵ است که با گذر از ۴۰۰ پرونده عملا نیمی از راه را طی کرده و با توجه به سرعت رشد آن احتمالا در اعلام بعدی از مرز ۵۰۰ خواهد گذشت. خوشبختانه این رشته هنوز فاصله قابل توجهی تا سقف ۱۰۰۰ پرونده را داراست اما با توجه به سرعت رشد ان به پرستاران عزیز علاقه‌مند توصیه می‌کنیم در آماده‌سازی مدارک و دریافت نمره آیلتس تعلل نکنند. همکاران ما در کنپارس آماده ارائه مشاوره لازم در این زمینه و سایر خدمات مهاجرتی هستند.

در نوبت بعدی به ترتیب رشته‌های داروسازی، دندان‌پزشکی و معماری قرار دارند که کم کم فاصله خود را با سایر رشته‌ها افزایش می‌دهند و احتمالا برای اواخر ماه مارچ سال آینده باید در انتظار تکمیل آنها باشیم. البته اگر اداره مهاجرت به همین شیوه، اطلاع‌رسانی خود را ادامه دهد تا پایان نوامبر و بررسی دقیق‌تر سرعت افزایشی رشد پرونده‌ها در این رشته‌ها، تخمین بهتری از زمان احتمالی تکمیل شدن آنها می‌توان ارائه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar