خبر مهم: دانشگاه آزاد مجوز برگزاری آزمون آیلتس دریافت کرد
27 نوامبر 2010 - 6:53
بازدید 293
8

به اطلاع آن دسته از دوستان که در انتظار نوبت برگزاری آزمون آیلتس هستند می‌رساند که دانشگاه آزاد اسلامی نیز به جمع برگزار کنندگان آزمون آیلتس پیوست. در خبری در اینجا و اینجا  که جزییات این موضوع منعکس شده به داوطلبان اطلاع داده شده  اولین نوبت آزمون در این دانشگاه در تاریخ ۲۷ آذرماه برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع آن دسته از دوستان که در انتظار نوبت برگزاری آزمون آیلتس هستند می‌رساند که دانشگاه آزاد اسلامی نیز به جمع برگزار کنندگان آزمون آیلتس پیوست. در خبری در اینجا و اینجا  که جزییات این موضوع منعکس شده به داوطلبان اطلاع داده شده  اولین نوبت آزمون در این دانشگاه در تاریخ ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود. البته خبرگزاری مهر این آزمون را از نوع آکادمیک اعلام کرده که برای تهیه مدارک مهاجرتی کانادا مفید نیست اما آزمون بعدی در ۲۵ دی ماه به هر دو صورت آکادمیک و جنرال خواهد بود. جدول زمانی برگزاری آزمون‌ها در این دانشگاه تا پایان سال ۱۳۸۹ در خبرگزاری مهر آمده است.

اعلام این خبر خصوصا برای کسانی‌که برای ارائه مدرک زبان از نظر زمانی در فشار و محدودیت هستند و همچنین برای آن دسته از مشاغل فهرست فدرال که احتمال تکمیل شدن رشته آنها در آینده نزدیک می‌رود (نظیر پرستاران) اهمیت بیشتری دارد.

در متن خبر آمده است که «داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۲۲۶۱۴۶۲۰ یا رایانامه [email protected] تماس حاصل کنند».

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar