خبر مهم: اعتصاب افسران مهاجرت و دیپلمات‌های کانادایی پایان یافت
29 سپتامبر 2013 - 5:56
بازدید 341
7

بر اساس اخبار منتشره توسط رسانه‌های کانادایی، یکی از طولانی‌ترین اعتصابات در عرصه خدمات عمومی دولت فدرال، با توافق پنج‌شنبه شب میان اعضا اتحادیه افسران مهاجرت PAFSO و شورای خزانه‌داری کانادا، نماینده دولت کانادا در این مناقشه پایان پذیرفت. البته هنوز توافق‌نامه نیاز به تایید رسمی نمایندگان عضو اتحادیه و برخی کارهای اداری دارد اما […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس اخبار منتشره توسط رسانه‌های کانادایی، یکی از طولانی‌ترین اعتصابات در عرصه خدمات عمومی دولت فدرال، با توافق پنج‌شنبه شب میان اعضا اتحادیه افسران مهاجرت PAFSO و شورای خزانه‌داری کانادا، نماینده دولت کانادا در این مناقشه پایان پذیرفت.

البته هنوز توافق‌نامه نیاز به تایید رسمی نمایندگان عضو اتحادیه و برخی کارهای اداری دارد اما اعتصاب پایان‌پذیرفته است.

اعضا اتحادیه توانستند به بخش مهمی از خواسته‌های خود از جمله دریافت برابر نسبت به شاغلین ارائه دهنده سرویس‌های مشابه دست پیدا کنند. البته رقم مورد نظر آنها، هزینه‌ای معادل ۴.۲ میلیون دلار نیاز داشت که نهایتا طرفین، بر سر ۶۰ درصد ان یعنی رقم ۲.۶ میلیون دلار به توافق رسیدند.

با این توافق انتظار می‌رود فعالیت سفارتخانه‌های کانادا و دفاتر صدور ویزا به‌ویژه آنهایی که فعالیت خود را به حداقل ممکن رسانده بودند به حالت عادی بازگردند و روند صدور ویزا در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۳ به شکلی دراید که آمار مورد نظر دولت فدرال در زمینه صدور ویزا تا حد زیادی تامین شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar