خبر فوری: لغو مصاحبه‌های اعلام شده کبک در دمشق
01 می 2011 - 15:46
بازدید 296
5

علی مختاری؛   مطالب مرتبط اینجا می آیند. امروز تعدادی ایمیل دریافت کردیم از دفتر نمایندگی کبک در شهر دمشق مبنی بر لغو تعدادی از مصاحبه هایی که اتفاقا بعضی از آنها چندی پیش به تاخیر افتاده بود. در این ارتباط توجه شما را به نکات زیر جلب می کنم:   ۱- با همه عزیزانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

 

امروز تعدادی ایمیل دریافت کردیم از دفتر نمایندگی کبک در شهر دمشق مبنی بر لغو تعدادی از مصاحبه هایی که اتفاقا بعضی از آنها چندی پیش به تاخیر افتاده بود. در این ارتباط توجه شما را به نکات زیر جلب می کنم:

 

۱- با همه عزیزانی که مصاحبه آنها لغو شده است از طرف دفتر تهران تماس گرفته خواهد شد اگر با شما تا ۲۴ ساعت آینده تماسی گرفته نشده به معنی این است که در مورد شما مکاتبه ای نشده است.

۲- دلیل  لغو این مصاحبه ها از طرف اداره مهاجرت دلایلی خارج از کنترل آنان ذکر شده و احتمالا به دلیل افزایش ناآرامیها در شهر دمشق است اینکه قدم بعدی چه خواهد بود و آیا پرونده ها به شهر دیگری منتقل خواهند شد یا خیر و آن شهر احتمالا کجا خواهد بود روشن نیست ولی به محض وصول هر گونه خبر در همین وب سایت منعکس خواهد شد تقاضا دارم از ارسال ایمیل و تماس تلفنی با دفاتر برای دریافت پاسخ این سوالات خودداری کنید.

۳- عزیزانی که دریافت فایل نامبر و یا دریافت مصاحبه آنان طولانی شده است توجه داشته باشند که شرایط دفتر مهاجرت کبک در دمشق عادی نیست و تاخیرها کاملا قابل انتظار است بنابراین لازم است صبر پیشه کنند و تا روشن شدن شرایط تحمل کنند. برای بسیاری از دوستان این تاخیر فرصتی است برای کسب آمادگی بیشتر برای حضوری موفقتر در مصاحبه کبک.

 

موفق باشید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar