خبرهای خوب در مورد مصاحبه های سرمایه گذاری کبک
21 سپتامبر 2011 - 17:22
بازدید 340
7

علی مختاری؛ خبرهای دریافتی از اداره مهاجرت کبک حاکی از آن است که در حال حاضر پرونده های سرمایه گذاری (۱۲۰ هزار دلاری) فایل شده در ماه جون ۲۰۱۰ برای مصاحبه برنامه ریزی شده اند. این خبر از آنجا مهم است که شایعاتی مبنی بر طولانی شدن مصاحبه های این دسته از متقاضیان بر سر […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

خبرهای دریافتی از اداره مهاجرت کبک حاکی از آن است که در حال حاضر پرونده های سرمایه گذاری (۱۲۰ هزار دلاری) فایل شده در ماه جون ۲۰۱۰ برای مصاحبه برنامه ریزی شده اند. این خبر از آنجا مهم است که شایعاتی مبنی بر طولانی شدن مصاحبه های این دسته از متقاضیان بر سر زبانها بود به این ترتیب آن دسته از موکلین کنپارس که در ماه جولای فایل شده اند می توانند امیدوار باشند که تا یک ماه آینده نامه مصاحبه را خواهند داشت. گفته می شود روند مصاحبه های این گروه بهتر خواهد شد و ظاهرا خبری که چندی پیش در مورد همکاری سازمان سرمایه گذاری کبک با اداره مهاجرت در بررسی پرونده ها اعلام شد در حال محقق شدن است. با این حساب می توان امیدوار بود که پرونده ها سریعتر بررسی شوند. توصیه اکید من به این دسته از متقاضیان این است که مدارک خود را به روز کنند و ما را در جریان تغییراتی که در وضعیت آنها ایجاد شده قرار دهند تا شانس بالاتری در حذف مصاحبه داشته باشند.

در مورد پرونده های ۱۸۰ هزار دلاری مانند قبل روند دریافت مصاحب ها خوب است و معمولا در ماه سوم و یا چهارم وقت مصاحبه دریافت می شود. معمولا مصاحبه های ما در یک سال گذشته در مونترآل بوده است مگر در مواردی که متقاضی در دریافت ویزا با مشکلی مواجه شده که در این صورت به ترکیه رفته ایم. در حال حاضر تعدادی مصاحبه در ماه اکتبر و تعدادی در ماه نوامبر در شهر مونترآل خواهیم داشت اما مصاحبه های ماه دسامبر سال جاری از ابتدا برای استانبول آمده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar