حمایت کانادایی‌ها از سکونت دائم «نیروی کار موقت خارجی»
04 ژانویه 2021 - 18:49
بازدید 516
9

اکثر کانادایی ها موافق حضور و اقامت مهاجران موقت در بخش کشاورزی هستند. بر اساس نظرسنجی جدید، اکثر مردم کانادا می خواهند که نیروی کار موقت در بخش کشاورزی ساکن دائم شوند. شرکت تحقیقاتی «Nanos Research» یک نظرسنجی رندوم را از 28 اکتبر تا 1 نوامبر سال جاری برگزار کرد که در آن، 1039 کانادایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

اکثر کانادایی ها موافق حضور و اقامت مهاجران موقت در بخش کشاورزی هستند.

بر اساس نظرسنجی جدید، اکثر مردم کانادا می خواهند که نیروی کار موقت در بخش کشاورزی ساکن دائم شوند.

شرکت تحقیقاتی «Nanos Research» یک نظرسنجی رندوم را از 28 اکتبر تا 1 نوامبر سال جاری برگزار کرد که در آن، 1039 کانادایی بالای 18 سال شرکت کردند.

نتایج نشان می دهد بیش از 8 نفر از هر 10 کانادایی، از برنامه مهاجرت دائم برای نیروی کار خارجی موقت در راستای اقامت در کانادا حمایت می کنند. استان های آتلانتیک (نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، و جزیره پرنس ادوارد) بیشترین، و استان های دشت های غربی (منیتوبا، ساسکاچوان، و آلبرتا) کمترین حمایت را نشان داده اند.

اکثر کانادایی ها خصوصا ساکنان بریتیش کلمبیا موافقند که «نیروی کار خارجی موقت» برای بخش کشاورزی کانادا ضروری است و آنها باید از حمایت ها و مزایای مشابه سایر نیروی کار برخوردار شوند.

به علاوه، بیش از 8 نفر از هر10 کانادایی، برنامه های فدرال مانند «برنامه نیروی کار موقت خارجی» و «برنامه نیروی کار کشاورزی فصلی» را برای کشاورزی کانادا بسیار سودمند می دانند.

حدود 97 درصد شرکت کنندگان معتقدند که بخش کشاورزی یکی از عوامل مهم در اقتصاد کاناداست.

شرکت کنندگان به طور رندوم و تلفنی انتخاب شده و نظرسنجی به صورت آنلاین انجام شده است. درصد خطای این نظرسنجی، در 19 مورد از 20 مورد، منفی یا مثبت 3.1 درصد است.

 

وزیر مهاجرت به مسیرهای بیشتر برای ساکنان موقت اشاره دارد

به گفته آقای «مارکو مندیچینو»، وزیر مهاجرت کانادا، دولت فدرال در حال یافتن راه های بیشتر برای ارائه اقامت دائم به ساکنان موقت است.

این مسیرها (که ماهیت آنها هنوز مشخص نیست،) بر نیروی کاری متمرکز خواهند شد که به بخش های اساسی اقتصاد کانادا کمک می کند. به ویژه کسانی که به عنوان پزشک، پرستار، داروساز، و نیروی کار کمکی مشغول به فعالیت هستند. در این مشاغل، نیازهای نیروی کار شدیدتری وجود دارد.

اقدامات مربوط به همه گیری کرونا (مانند محدودیت های سفر) آمار مهاجرت به کانادا را کاهش داده است. استراتژی «اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) برای پذیرش مهاجران طی همه گیری، اولویت بندی متقاضیانی است که در حال حاضر در کانادا هستند. به این ترتیب، دولت فدرال در حال افزایش اهداف مهاجرتی به بیش از 401 هزار ساکن دائمی جدید در سال آینده، و تا 1.2 میلیون مورد طی سه سال آینده است.

کانادا در حال حاضر راهی برای اقامت دائم برخی از نیروی کار کشاورزی از طریق «پایلوت مهاجرت کشاورزی-غذایی» در نظر دارد. این پایلوت برای افرادی است که در زمینه فرآوری گوشت، تولید قارچ و محصولات گلخانه ای، و همچنین صنایع دامپروری فعالیت می کنند. درخواست ها تا روز 14 می 2023 باز هستند.

 

منبع خبر: cicnews.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar