حضور مدیر دفتر تهران در شیراز
31 ژانویه 2011 - 8:41
بازدید 410
8

به اطلاع علاقه مندان می رساند که جناب مهندس حسین مختاری، مدیر محترم دفتر تهران و هماهنگ کننده تمام فعالیت های شرکت مهاجرت کنپارس در ایران برای یک سفر کوتاه کاری در شیراز و میهمان همکاران ما در این شهر، جناب آقای دکتر رضا داودی و سرکار خانم سیدین هستند. از آنجا که بر اساس […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع علاقه مندان می رساند که جناب مهندس حسین مختاری، مدیر محترم دفتر تهران و هماهنگ کننده تمام فعالیت های شرکت مهاجرت کنپارس در ایران برای یک سفر کوتاه کاری در شیراز و میهمان همکاران ما در این شهر، جناب آقای دکتر رضا داودی و سرکار خانم سیدین هستند.

از آنجا که بر اساس هماهنگی های انجام شده، آقای مهندس مختاری روز سه شنبه برای دیدار با موکلین کنپارس اختصاص داده اند، آن دسته از دوستان که علاقه مند به حضور در دفتر همکاران کنپارس و دیدار با ایشان و طرح پرسش ها یا نکات خود هستند می توانند از این فرصت استفاده کنند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

موسسه کاریابی بین المللی پارس مهاجر   تلفن: ۰۷۱۱۸۴۳۶۳۶۳, ۰۷۱۱۸۳۳۴۰۰۰  ، ۰۹۱۷۷۱۰۷۲۷۰, 

خبر تکمیلی: دیدار مدیر دفتر تهران با موفقیت انجام پذیرفت. در برنامه دو روزه و فشرده ایشان آموزش و معرفی برخی سرویس ها و خدمات جدیدتر شرکت به نیروهای فعال همکار کنپارس در شیراز در روز اول انجام پذیرفت. در روز دوم نیز دیدارهای متعددی با موکلین کنپارس برنامه ریزی شده بود که در آنها به پاره ای از پرسش ها، تقاضاها و نکاتی که افراد مطرح نمودند پرداخته شد.

کنپارس در نظر دارد در جهت افزایش ارتباط با موکلین، گسترش کیفی و کمی خدمات و سرویس های متنوع شرکت و هماهنگی بیشتر با همکاران خود در نقاط مختلف ایران و سایر کشورها، دیدارهای متنوع را تدارک ببیند. همچنین موکلین شرکت می توانند از طریق پیام تلفنی روی پیام گیر دفتر تهران و یا ارسال ایمیل به وبسایت شرکت، مدیران ارشد کنپارس را در جریان دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات خود قرار دهند و مطمئن باشند پیام آنها در کمتر از دو روز کاری مورد بازخوانی و توجه قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar