جوایز متنوع برای برندگان و داوران مسابقه هفت سین
23 مارس 2012 - 14:45
بازدید 375
9

سومین مسابقه بزرگ هفت سین کنپارس مدتی‌ست که آغاز شده است و هم‌اکنون در جریان است. شما هنوز فرصت دارید با پاسخ دادن به سوالات مرحله اول در آن شرکت کرده و در ادامه، شانس برنده شدن و دریافت جوایز این مسابقه را داشته باشید. جوایز برندگان سومین دوره مسابقه هفت سین کنپارس در نوروز […]

ارسال توسط :
پ
پ

سومین مسابقه بزرگ هفت سین کنپارس مدتی‌ست که آغاز شده است و هم‌اکنون در جریان است. شما هنوز فرصت دارید با پاسخ دادن به سوالات مرحله اول در آن شرکت کرده و در ادامه، شانس برنده شدن و دریافت جوایز این مسابقه را داشته باشید.

جوایز برندگان سومین دوره مسابقه هفت سین کنپارس در نوروز ۱۳۹۱ ترکیبی از جوایز نقدی، تخفیف در خدمات شرکت، عضویت رایگان سایت و اشتراک رایگان نشریه پرنیان کانادا است.

به عنوان مثال نفر اول این مسابقه مجموعا ۵۰۰ دلار کانادا، ۳۵ درصد تخفیف در استفاده از خدمات کنپارس (که می تواند خدمات مشاوره مهاجرتی باشد)، عضویت ۱۲ ماهه سایت‌های کنپارس و اشتراک ۱۲ شماره نشریه پرنیان کانادا (برای خودش یا فردی که وی معرفی کند) دریافت خواهد کرد.

مسابقه هفت سین ۱۴ برنده خواهد داشت که نفر اول، بیشترین جوایز را دریافت خواهد کرد. این برندگان در پایان مرحله دوم معرفی می‌شوند. این مسابقه همچنین ۷ داور منتخب دارد که از میان کاربرانی که در مورد انتخاب بهترین سفرها نظر خواهند داد برگزیده خواهند شد. فهرست کامل جوایز برندگان و داوران مسابقه را در این صفحه ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar