جوایز برگزیدگان ششمین دوره مسابقه هفت سین پرنیان اهدا شد
24 آگوست 2015 - 3:47
بازدید 451
20

با همراهی و حمایت کاریابی بین المللی کنپارس، جوایز برندگان ششمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین پرنیان در سه بخش سفره برتر، متن ادبی و داوری مردمی، در روز 21 مرداد 94 اهدا گردید. به گزارش دبیرخانه مسابقه، برندگان این دوره مسابقه هفت سین، با حضور در کنپارس، جوایز خود را از مدیریت دفتر تهران […]

ارسال توسط :
پ
پ

با همراهی و حمایت کاریابی بین المللی کنپارس، جوایز برندگان ششمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین پرنیان در سه بخش سفره برتر، متن ادبی و داوری مردمی، در روز 21 مرداد 94 اهدا گردید.

به گزارش دبیرخانه مسابقه، برندگان این دوره مسابقه هفت سین، با حضور در کنپارس، جوایز خود را از مدیریت دفتر تهران دریافت کردند. سروش رازی نفر نخست بخش سفره هفت سین، افزون بر تندیس ویژه و لوح سپاس این دوره، یک دستگاه آیفون 6 به عنوان برگزیده نخست سفره هفت سین دریافت کرد. زهرا پارسان و آرش صدیق نفرات دوم و سوم این بخش بودند که به ترتیب برنده یک دستگاه دوربین عکاسی به ارزش شش و سه میلیون ریال گردیدند.

در بخش متن ادبی نیز سارا حسن بدری و امیر برجانه به صورت مشترک نفر دوم شدند که افزون بر لوح سپاس به هریک کارت هدیه ای به ارزش یازده میلیون ریال اهدا گردید. خانم مرضیه کسمایی نیز نفر سوم متن ادبی هفت سین بود که موفق به دریافت لوح سپاس این دوره از مسابقات و یک دستگاه دوربین عکاسی به ارزش سه میلیون ریال گردید.

گفتنی است دبیرخانه ششمین دوره مسابقه هفت سین، هیچ متنی را شایسته کسب مقام نخست و دریافت تندیس مسابقه در بخش متن ادبی ندانست و از این رو ارزش ریالی جایزه نفر اول را به نفرات دوم اهدا کرد. سحر غمی لویی نیز از طرف دبیرخانه به عنوان برنده افتخاری و نفر چهارم سفره معرفی و کارت هدیه 1.500.000 ریالی به وی اهدا شد.

در بخش داوری مردمی نیز که به قید قرعه 5 نفر از رای دهندگان انتخاب شدند، هریک از برندگان؛ مهسا اسداله، ساغر شمس، محمدرضا کاویانی، سعید بروجردی و زهره حراتی، یک دستگاه تبلت به همراه لوح سپاس این دوره از مسابقه دریافت کردند.

گزارش کامل مراسم اهدا جوایز و گفتگو با برندگان این دوره در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar