جوانان کانادایی در اصلاح قانون زبان رسمی کشور مشارکت می کنند
24 می 2017 - 0:00
بازدید 411
7

اعضای کمیته تخصصی زبان رسمی کانادا در مجلس سنا، جوانان کانادایی را در ارتقا قانون زبان رسمی کشور مشارکت می دهند. در پاییز سال گذشته، دولت فدرال اعلام کرد که درصدد بازنگری مقررات حاکم بر زبان رسمی کشور می باشد. این در حالی ست که دولت فدرال در حوزه ارائه خدمات هر دو زبان انگلیسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

اعضای کمیته تخصصی زبان رسمی کانادا در مجلس سنا، جوانان کانادایی را در ارتقا قانون زبان رسمی کشور مشارکت می دهند.

در پاییز سال گذشته، دولت فدرال اعلام کرد که درصدد بازنگری مقررات حاکم بر زبان رسمی کشور می باشد. این در حالی ست که دولت فدرال در حوزه ارائه خدمات هر دو زبان انگلیسی و فرانسه را به عنوان زبان رسمی کشور می شناسد و به همین دلیل برخی از بخش های مهم این قانون در نظر گرفته نمی شود.

از آنجا که سال ۲۰۱۹، سالگرد پنجاهمین سالگی قانون زبان رسمی کشور است، بهترین فرصت برای کمیته تخصصی زبان رسمی کشور در مجلس سنا خواهد بود که از کانادایی ها در خصوص چگونگی ورود این مقررات به قرن بیست و یکم مشاوره بگیرند و نظر سنجی کنند.

این کمیته تخصصی مجلس سنا در نظر دارد به یک مطالعه ۵ قسمتی بپردازد و پیشرفت گزارش های ادواری خود را اعلام کند. سناتورها قصد دارند که از اقشار مختلف نظر سنجی کنند: جوانان، جوامع کوچک زبان رسمی، افرادی که شاهد اصلاح قانون زبان رسمی کشور بوده اند، حوزه عدالت کشور، موسسات فدرال.

به گفته سناتور کلودت تاردیف، رییس کمیته قانون زبان رسمی کشور، کمیته تخصصی قانون زبان رسمی کشور به طور جدی می خواهد کانادایی ها را در تغییرات و ارتقا این قانون مشارکت دهد چرا که این قانون باید به گونه ای باشد که پاسخ گوی نیازهای همه کانادایی ها بویژه جوانان باشد.

قرار است در این نظرسنجی میزان زنده بودن و اهمیت زبان فرانسه و انگلیسی از دیدگاه مردم کانادا سنجیده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar