جزییات تازه‌ای از آماده‌سازی کتابخانه کنپارس
20 جولای 2010 - 23:17
بازدید 424
10

  تغییرات کتابخانه کنپارس به نتیجه مطلوب نزدیک می شود   پس از ماه ها برنامه ریزی و فعالیت های متمرکز و پیوسته، کتابخانه مجازی کنپارس در آستانه آغاز دوره جدیدی از فعالیت های خود قرار گرفته است. به همین دلیل بنا داریم به مرور اخبار مربوط به آن را به اطلاع شما برسانیم.   […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

تغییرات کتابخانه کنپارس به نتیجه مطلوب نزدیک می شود

 

پس از ماه ها برنامه ریزی و فعالیت های متمرکز و پیوسته، کتابخانه مجازی کنپارس در آستانه آغاز دوره جدیدی از فعالیت های خود قرار گرفته است. به همین دلیل بنا داریم به مرور اخبار مربوط به آن را به اطلاع شما برسانیم.

 

چه فعالیت هایی صورت گرفته است؟

 

هم اکنون مخاطبان سایت با ۴ جزوه آن-لاین روی سایت از طریق نام آنها آشنا هستند اما تنها مشتریان کنپارس به این جزوات دسترسی دارند. البته یکی از این جزوات یعنی جزوه پرستاری هنوز تکمیل نشده است. اما ورای این ظاهر ساده در ۴ ماه گذشته طیف بسیار وسیعی از برنامه ریزی، بسترسازی، بهینه سازی و امکان سنجی صورت گرفته که به برخی از آنها در اینجا اشاره می شود.

 

تغییر بسترو ساختارهای فنی سایت. به دلیل مشکلاتی که در چند ماه گذشته برخی از مخاطبان با سرعت و ترافیک سایت داشتند تمامی امکانات این حوزه از قبیل هاستینگ، پهنای باند و نظایر اینها بهینه سازی و تغییر اساسی داشته اند. احتمالا مخاطبان سایت دریافته اند که در ماه گذشته هیچ یک از مشکلات پیشین از قبیل قطعی موقت یا تاخیر در دسترسی اتفاق نیافتاده و به عنوان مثال در حالیکه سایت در زمان اعلام فهرست جدید و تغییرات شرایط نیروی متخصص از طریق فدرال بالاترین ترافیک از آغاز کار سایت تا کنون را تجربه کرد، هیچ مشکلی برای دسترسی وجود نداشت.

 

البته مزایای این موضوع در آینده و به هنگام دسترسی افراد به تعداد بسیار بیشتری از جزوات کتابخانه خود را نشان خواهد داد. چرا که در شرایطی که به طور هم زمان بیش از ۱۰۰ نفر در حال مطالعه طولانی مدت مقالات جزوات آن-لاین هستند فراهم بودن امکانات زیرساختی اهمیت بسیار زیادی دارد خصوصا که قرار است حجم زیادی از منابع صوتی و تصویری هم به کتابخانه اضافه شود و همه اینها نیازمند امکانات ویژه و خاص خود است. همچنین حجم عظیمی کارهای برنامه نویسی برای سایت و خصوصا کتابخانه صورت گرفته و صفحات اصلی ورود به کتابخانه کاملا جدید، متفاوت و متناسب ذائقه مخاطبان، در حال نهایی شدن است.

 

امکان پرداخت آن-لاین. یکی از فعالیت های چند ماه گذشته که به صورت هم زمان در کانادا و ایران پیگیری می شده، امکان پرداخت هزینه ها به صورت آن-لاین است تا در وقت مشتریان صرفه جویی صورت بگیرد. قراردادهای مربوطه با بانک های عامل منعقد شده و تدارکات فراوان فنی آن هم انجام شده و به محض اطمینان از ارائه یک سرویس سریع و کاملا مطمئن، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. چون دسترسی کامل به بسیاری از مطالب کتابخانه برای افرادی که مشتری کنپارس نیستند یا عضویت ویژه ندارند نیازمند به پرداخت هزینه است، چنین سرویسی می تواند کارها را بسیار سریع و آسان کند. البته این موضوع فقط به جزوات کتابخانه محدود نمی شود و همه پرداخت های متصور از سوی مشتریان یا مراجعین از این طریق قابل اجرا است.

 

آماده سازی مطالب محتوای کتابخانه. چند ده برابر آنچه هم اکنون در کتابخانه موجود است به صورت تعداد زیادی جزوه و گزارش مالی برای کتابخانه آماده شده یا در دست آمادگی است که خبر تفصیلی آن را جداگانه به اطلاع شما خواهیم رساند. این جزوات در حوزه های مختلفی چون معرفی مشاغل و روش های کاریابی، اطلاعات ضروری برای مهاجران تازه وارد، حوزه های آموزشی و معرفی رشته های تحصیلی و مراکز آموزشی، حوزه های سرمایه گذاری و راه اندازی کار و کسب و مواردی دیگر است.

 

یادآوری می شود که بخشی از مطالب روی سایت به منظور تغییر سیستم خدمات بسته های شخصی اطلاعات کاریابی و سرمایه گذاری و به منظور کاهش هزینه های این سرویس برای علاقه مندان تدارک شده است. مهم ترین جزوات معرفی مشاغل در دست آماده سازی عبارتند از جزوات پرستاری، حسابداری، مهندسی نفت و گاز، دارو سازی، دندان پزشکی، مهندسی شیمی و بهداشتکار دهان و دندان.

 

با ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این سرویس بی نظیر به آگاهی شما برسد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar