جزییات بیشتری درباره نشست‌های ویژه پزشکان در پاییز ۱۳۸۹
29 اکتبر 2010 - 5:00
بازدید 407
11

همانطور که پیشتر به اطلاع رسید کنپارس مجموعه نشست‌هایی را ویژه پزشکان در نظر گرفته است. در اینجا جزییات بیشتری از این برنامه به اطلاع شما می‌رسد. این نشست‌ها در فاصله هفدهم تا بیست و سوم آذرماه ۱۳۸۹ در دو شهر تهران و مشهد و توسط دکتر بهزاد منصوری برگزار می‌شود. علت فشردگی زمان‌بندی برنامه‌ها، […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر به اطلاع رسید کنپارس مجموعه نشست‌هایی را ویژه پزشکان در نظر گرفته است. در اینجا جزییات بیشتری از این برنامه به اطلاع شما می‌رسد.

این نشست‌ها در فاصله هفدهم تا بیست و سوم آذرماه ۱۳۸۹ در دو شهر تهران و مشهد و توسط دکتر بهزاد منصوری برگزار می‌شود. علت فشردگی زمان‌بندی برنامه‌ها، حضور بسیار کوتاه‌مدت سخنران در ایران است.

در هر شهر سه نشست متفاوت برگزار می‌شود که عبارتند از نشست عمومی، نشست تخصصی آزمون QE۲و جلسات مشاوره خصوصی که برای تعداد بسیار محدودی از افراد ممکن خواهد بود. لازم به یادآوری است که آزمون QE۲دومین آزمون عملی و به نوعی دشوارترین آزمونی است که پزشکان باید در آن شرکت کنند و نیاز به سطح بالایی از آمادگی اطلاعاتی، روانی و زبانی دارد.

تلاش شده تا زمان‌بندی برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که پزشکان محترم و سایر علاقه‌مندان بتوانند بسته به نیاز و علاقه در برنامه مورد نظر خود شرکت کنند. به عنوان مثال برنامه‌های مشهد در ساعات غروب دیده شده تا تسهیلات بیشتری برای حاضران فراهم شود و مسئولین هماهنگی برنامه‌ها در این شهر نهایت تلاش خود را برای انجام موفقیت‌آمیز این برنامه که در واقع اولین برنامه در نوع خود در این شهر است به کار گرفته‌اند.

در نظر داریم تا با انجام مصاحبه با دست‌اندرکاران برنامه، شما را در جریان جزییات بیشتری قرار دهیم. در صورتی‌که در این باره پرسش یا دیدگاهی دارید لطفا با ما در میان گذارید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar